نسخه چاپی

حراج 11 پیراهن شماره 7؛

اقدام جالب و خیرخواهانه فرهاد مجیدی

عکس خبري -اقدام جالب و خيرخواهانه فرهاد مجيدي

4 پیراهن كاپیتان سابق استقلال كه با آنها توانسته بود دروازه تیم پرسپولیس را باز كند به حراج گذاشته می شود.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، به جرات می‌توان گفت فرهاد مجیدی محبوب‌ ترین بازیکن چند سال اخیر استقلال است که جدایی او از جمع آبی‌پوشان باعث شد تا در پی آن هواداران زیادی هم قید حضور در ورزشگاه را بزنند.



فرهاد مجیدی آنقدر برای استقلال خوب و کارساز بازی کرد که پس از جدایی از جمع آبی‌پوشان این تیم با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه شد.



اما شاید جالب باشد که بدانید فرهاد مجیدی چند وقت دیگر به ایران برمی‌گردد و یک اقدام مهم و خیرخواهانه را در دستور کار قرار می‌دهد.



شنیده‌های ما حاکی از آن است که دوستان کاپیتان سابق استقلال در تلاش هستند تا چند وقت دیگر شرایط را برای برپایی حراج خیرخواهانه پیراهن‌های فرهاد مجیدی فراهم کنند.



در این خصوص گفته می‌شود قرار است در این حراج، 11 پیراهن کاپیتان سابق آبی‌پوشان به فروش برسد و اصلی‌ترین آنها پیراهن‌هایی است که فرهاد با آنها توانسته 4 بار دروازه سرخپوشان را باز کند.



حال اینکه چطور مشخص می‌شود پیراهن‌هایی که به حراج گذاشته می‌شود، همان پیراهن‌هایی است که دروازه‌ پرسپولیس را با آن باز کرده بر ما پوشیده است.



قرار است تمام عواید این حراج بزرگ به امور خیریه اختصاص داده شود. بخشی از آن به انجمن کودکان سرطانی محک می‌رسد و بخش دیگری نیز به شیرخوارگاه آمنه اختصاص داده خواهد شد.



در حال حاضر دوستان مجیدی به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای برگزاری این حراج هستند و به همین دلیل زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

۱۳۹۳/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...