نسخه چاپی

3 هزار میلیارد برای كاهش 3 دقیقه‌ای ترافیك!

عضو كمیسیون عمران شورای شهر تهران معتقد است: پل صدر تنها 3 تا 5 دقیقه در كاهش بار ترافیكی شمال تهران تاثیر گذاشته است و شورا نیز به زودی به اسناد مالی این پروژه 3 هزار میلیاردی ورود پیدا می كند.

به گزارش نما به نقل از پانا: عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران معتقد است: پل صدر تنها 3 تا 5 دقیقه در کاهش بار ترافیکی شمال تهران تاثیر گذاشته است و شورا نیز به زودی به اسناد مالی این پروژه 3 هزار میلیاردی ورود پیدا می کند.

ابوالفضل قناعتی با بیان این که بهره برداری از پل طبقاتی صدر در کاهش بار ترافیکی شمال تهران تاثیر گذار بوده است، گفت: اگر اعتبارات و بودجه ای که مدیریت شهری برای پل صدر اختصاص داد، صرف توسعه مترو می شد بیشتر در کاهش بار ترافیکی پایتخت موثر بود و اثرات اجتماعی کمتری هم داشت.

او ادامه داد: احداث پل طبقاتی صدر وضعیت منطقه را دگرگون کرد و برای اهالی منطقه ایجاد مزاحمت هایی مانند آلودگی صوتی، ترافیک، شلوغی، کاهش ارزش ملک و... کرده است که توسعه حمل و نقل عمومی در فضاهای زیر سطحی هیچ کدام از این عوارض را ندارد.

قناعتی با بیان این که پل صدر 3 تا 5 دقیقه در کاهش بار ترافیکی تاثیر گذاشته است، گفت: هزینه پروژه تونل نیایش و پل صدر 3 هزار میلیارد تومان است که شورا به دنبال آن است که به اسناد مالی این پروژه ورود پیدا کند.

۱۳۹۳/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...