نسخه چاپی

كیروش سرمربی تیم ملی دستور اعتصاب داد !

كارلوس كروش از دستیارانش خواست تا در تمرینات تیم ملی شركت نكنند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل عدم عقد قرارداد با دستیارانش ، از آنها خواست تا در تمرینات تیم ملی شرکت نکنند.

کروش ظهر امروز از 5 عضو ایرانی کادرفنی خواست تا زمانی که فدراسیون قراردادهای شان را امضا نکرده در تمرینات شرکت نکنند و به همین دلیل هم بود که اعضای کادر پزشکی و فنی تیم ملی در این تمرین غایب بودند. ماجرا از این قرار است که اعضای ایرانی کادرفنی تیم ملی هنوز قراردادهای همکاری شان را با فدراسیون امضا نکردند. کروش که تاکید بسیاری بر حفظ ارزش همکارانش در تیم ملی دارد بعد از اینکه با تاخیر فدراسیون در این باره روبرو شد ، از همکارانش خواست تا فعلا در تمرینات شرکت نکنند و منتظر امضای قراردادهای شان باشند.

تیم ملی فوتبال کشورمان کمتر از یک ماه دیگر در بازی های حساس انتخابی جام جهانی شرکت می کند و هنوز مشکلاتی که آرامش اعضای کادرفنی تیم ملی را به هم می ریزد برطرف نشده است. برگزاری تمرینات تیم ملی بدون حضور کادرپزشکی ، واکنشی تامل بر انگیز از سوی سرمربی حرفه ای و سرشناس تیم ملی است به پشت هم اندازی های مسئولان دبیرخانه فدراسیون فوتبال.

بعد از این اتفاق ، جلسه ای فوق العاده میان علی کفاشیان و کروش برگزار شده تا شاید دخالت رئیس فدراسیون باعث شود ، بروکراسی اداری فدراسیون کنار گذاشته شود و دغدغه اعضای کادرفنی تیم ملی هم حل شود.

۱۳۹۱/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...