نسخه چاپی

دریافت‌ هزینه‌ پنج‌شنبه‌ مدارس‌ از خانواده‌ها!

وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس طرحی كه امسال قرار است اجرا كنیم فرم‌هایی در هنگام ثبت‌نام پیش‌بینی‌شده است كه اولیاء در صورت استفاده از امكانات مدارس در روز پنجشنبه باید هزینه‌های آن را پرداخت كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس طرحی که امسال قرار است اجرا کنیم فرم‌هایی در هنگام ثبت‌نام پیش‌بینی‌شده است که اولیاء در صورت استفاده از امکانات مدارس در روز پنجشنبه باید هزینه‌های آن را پرداخت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی از نزدیک با رئیس و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد .

وزیر آموزش و پرورش خطاب به رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: این روز ها با مدیریت جنابعالی روابط عمومی علمی و تخصصی مدیریت می شود و این مهم نقطه قوت شما و همکارانتان می باشد.

فانی با تاکید بر برخورد هوشمندانه با مسائل و مشکلات افزود: روابط عمومی باید آینده نگر ،فعال و جریان سازباشد وتنها به تحلیل آن چه که رخ می دهد قانع نباشد وبا اولویت‌بندی برنامه ها وکارهای صورت گرفته رابه نحو مناسب اطلاع‌رسانی کند.

وزیر آموزش وپرورش با بیان این جمله از مقام معظم رهبری که «کارهایی که ما به دست مردم سپردیم در آن ضرر نکردیم»اظهار کرد: این سخن تاییدی بر سیاست "توسعه مشارکت‌ها" در آموزش و پرورش است و باید ابعاد آن را برای مردم، خیرین و نیکوکاران باز تعریف و اطلاع‌رسانی کنیم تا در جامعه نهادینه گردد.

** استفاده از امکانات مدارس در روزهای پنجشنبه اجباری نیست

وی با اشاره به تعطیلی پنجشنبه گفت: بر اساس طرحی که امسال قرار است اجرا کنیم فرم‌هایی در هنگام ثبت‌نام پیش‌بینی‌شده است که اولیاء در صورت استفاده از امکانات مدارس در روز پنجشنبه هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنند و در این کار هیچ اجباری نیست.

وی با تاکید بر «جریان سازی در روابط عمومی» خاطرنشان کرد: باید وقایع آموزش و پرورش در طول یک دوره یک ساله آینده نگاری کنیم تا بتوانیم با تحلیل و پژوهش برنامه‌های وزارتخانه توفیقات بیشتری را کسب کنیم. گفتنی است وزیر آموزش و پرورش در این دیداراز بخش های مختلف مرکز اطلاع رسانی بازدید وبا کارشناسان این مرکز دیدارو گفتگو کرد و با اهدا یک شاخه گل از تلاش های آنان در امر اطلاع رسانی و انعکاس اخبار آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمود.

در این دیدار سید محمد بطحایی قائم مقام وزیر و مدیر کل دفتروزارتی و محمدی راد مشاور وزیر وی را همراهی کردند.

۱۳۹۳/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...