نسخه چاپی

حكایت طفیلی و قفیلی‌های حزب مشاركت

معاون سیاسی حزب منحله مشاركت از رخوت اصلاح‌طلبان ابراز نگرانی كرد و در عین حال گفت باید از فرصت و ظرفیت كسانی چون ناطق نوری استفاده كرد.

معاون سیاسی حزب منحله مشارکت از رخوت اصلاح‌طلبان ابراز نگرانی کرد و در عین حال گفت باید از فرصت و ظرفیت کسانی چون ناطق نوری استفاده کرد.آذر منصوری در مصاحبه با روزنامه شرق گفته است: بی عملی اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی قابل نقد است و من دنبال جایی می‌گشتم که این را مطرح کنم. رخوت اصلاح‌طلبان نگران کننده است. در شرایط فعلی طرح این موضوع که حمایت اصلاح‌طلبان از دولت کم شده خطای استراتژیک است.عضو حزب افراطیون در ادامه درباره تعامل با کسانی چون ناطق نوری گفته است: سابقه گذشته و موضع‌گیری‌های «ناطق نوری» قابل رصد کردن است. عملکرد ایشان در مجلس پنجم هم قابل دفاع است. با اینکه «ناطق» رقیب «خاتمی» بود اما ما شاهد انتخاباتی جدی در اولین دوره شوراهای شهر و روستا بودیم. هیأت نظارت آن انتخابات از دل مجلس پنجم برآمد.وی می‌افزاید: موضع‌گیری ایشان در طول سال‌های گذشته من را نسبت به نگاه منصفانه ایشان بیشتر متقاعد کرد. «ناطق» همه تلاشش را می‌کند تا جلو برخی تندروی‌ها را در کشور بگیرد. او تعامل خوبی با جریان‌های سیاسی برقرار کرده است. همه اینها یعنی می‌شود از توان ایشان برای مجلس آینده بهره گرفت. این واقع‌بینی در اصلاح‌طلبان ایجاد شده که باید از این ظرفیت برای شکل‌گیری یک مجلس معتدل در آینده استفاده کرد.

یادآور می‌شود اذعان این عضو حزب مشارکت به بی‌عملی اصلاح‌طلبان در حالی است که افراطیون مدعی اصلاحات مدت‌هاست به ریخت طفیلی و آویزان شدن از دیگران برای ابراز وجود خود عادت کرده‌اند که نمونه بارز آن در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته صورت گرفت. بنابر تصریح محمد علی نجفی عضو کمیته 4 نفره مشورتی خاتمی، نامزد اصلاح‌طلبان چند روز قبل از انتخابات 24 خرداد 92، تنها 8 درصد رأی داشت.

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...