نسخه چاپی

موافقت وزیربااعزام خبرنگاربه جام‌جهانی

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید از اعزام خبرنگاران و عكاسان ایرانی به رقابت‌های جام جهانی حمایت می‌كند و مخالفتی با سفر آنها به برزیل ندارد.

دکتر محمود گودرزی در حاشیه مراسم تجلیل از مدیران برتر روابط عمومی‌ فدراسیون‌های ورزشی کشور پس از شنیدن مشکلات اعزام خبرنگاران و عکاسان به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل از سوی نماینده آنها و در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود شما با اعزام گروهی از همراهان از جمله خبرنگاران و عکاسان به برزیل مخالفت کرده‌اید؟ گفت: به صراحت می گویم که چنین چیزی وجود ندارد. چندی پیش فدراسیون فوتبال فهرستی 150 نفره از کسانی که قصد حضور در برزیل را داشتند به وزارت ورزش و جوانان داد. در این فهرست نام افراد مختلفی از جمله نام خبرنگاران و عکاسان اعزامی به جام جهانی 2014 برزیل وجود داشت. هر چند من با اعزام تعدادی از افراد که ارتباطی با جام جهانی ندارند موافق نیستم، اما هیچ مخالفتی با اعزام خبرنگاران و عکاسان به این رقابت‌ها ندارم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: من به صراحت اعلام می‌کنم که از حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در کنار تیم ملی حمایت می‌کنم.

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اعلام کرده برای اعزام هر یک از نمایندگان رسانه‌های گروهی مبلغ 12.5 میلیون تومان را به صورت یارانه به حساب رسانه‌ها واریز خواهد کرد.

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...