نسخه چاپی

وزرای اقتصادوصنعت به مجلس می‌روند

وزرای اقتصاد و صنعت به همراه رئیس كل بانك مركزی عصر امروز (سه شنبه) به منظور ارائه توضیحات درباره رونده اقتصادی كشور راهی كمیسیون اقتصادی مجلس خواهند شد.

عصر امروز (سه شنبه 30 اردیبهشت ماه) نشست با کارآفرینان در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و برخی از مدیران عامل بانکهای کشور در ارتباط با بررسی روند اقتصادی کشور و اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، محسن صرامی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم گفت: بناست در این جلسه از وزرای اقتصادی و رئیس کل بانک مرکزی درباره مهمترین مسائل اقتصادی کشور از جمله موضوع معوقات بانکی و پرداخت رانت‌های خاص به برخی افراد توضیح خواسته می شود.

طی روزهای اخیر بار دیگر افزایش مطالبات معوق و پرداخت تسهیلات کلان بدون دریافت وثایق معتبر به برخی افراد خاص واکنش نمایندگان مجلس و قوه قضائیه را به همراه داشته و مسئولان این بخش‌ها خواستار برخورد جدی با بدهکاران کلان و عوامل بانکی مفسد شده‌اند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای نیز روز گذشته با انتقاد شدید از عدم همکاری بانک‌ها و بانک مرکزی برای وصول مطالبات معوق گفت که لیست بدهکاران بالای 10 میلیارد تومان که بانک مرکزی به قوه قضائیه ارسال کرده است خیلی کمتر از لیست تهیه شده توسط ماست.

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...