نسخه چاپی

احتمال‌ساخت‌آزادراه‌تهران‌-‌شمال‌توسط‌چینی‌ها

عضو كمیسیون آموزش مجلس با اشاره به این‌كه ساخت آزادراه تهران-شمال هنوز یكی از اولویت‌های دولت است، گفت: اگر مذاكرات به نتیجه برسد، بنیاد آزادراه مذكور را می‌سازد، در غیر اینصورت احتمالا آزادراه تهران-شمال را چینی ها می‌سازند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به این‌که ساخت آزادراه تهران-شمال هنوز یکی از اولویت‌های دولت است، گفت: اگر مذاکرات به نتیجه برسد، بنیاد آزادراه مذکور را می‌سازد، در غیر اینصورت احتمالا آزادراه تهران-شمال را چینی ها می‌سازند.

به گزارش تسنیم، قاسم احمدی لاشکی اظهار کرد:‌ آزادراه تهران-شمال دوباره در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است. خوشبختانه با ارسال نامه‌ای با امضای نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهوری و همچنین بحث طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی توسط 22 نماینده مجلس، به‌طور کتبی به نمایندگان مجلس اعلام شد که آزادراه تهران-شمال جزو پروژه‌های اولویت‌دار دولت است.

وی با تاکید بر این‌که هم رئیس مجلس و هم معاون اول رئیس‌جمهوری به شدت دنبال این قضیه هستند، تصریح کرد: بنابراین این پروژه هیچگونه آسیبی نخواهد دید. در بودجه سال 93 نیز 168 میلیون یورو و 1000 میلیارد ریال بودجه ریالی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

نماینده نوشهر در مجلس با تاکید براین‌که این پروژه باید شتاب بیشتری بگیرید، افزود: نگاه خیلی خوبی رئیس مجلس به این پروژه دارد و وی اعلام کرد که این جاده کشش کافی را برای حمل‌ونقل ندارد و اگر وزارت راه می‌تواند بین این آزادراه یک لاین مترو پیش‌بینی کنند.

احمدی‌لاشکی با بیان این‌که آزادراه تهران-شمال جزو پروژه‌های اولویت‌دار است، تصریح کرد: قرار شده با موسسه حرا قرارگاه خاتم الانبیاء هم مذاکراتی انجام شود، چون قرار بود قبلا این آزادراه را انجام دهند اما یک سری مشکلات به وجود آمده بود.

وی خاطرنشان کرد: در غیر این‌صورت وزارت راه و شهرسازی از شرکت چینی که برای ساخت آزادراه اعلام آمادگی کرده برای مذاکره دعوت می‌کند. امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده شرمنده مردم عزیز نشویم.

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...