نسخه چاپی

انفجار شدید كارگاه موادغذایی در پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از وقوع انفجار شدید در یك كارگاه بسته‌بندی مواد غذایی خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه انفجار از طریق تماس‌های متعدد که اولین آن در ساعت 7:35 صبح امروز بود به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام ایستگاه‌های 59، 16 و گروه نجات 7 به محل حادثه واقع در بلوار خلیج گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک کارخانه بسته‌بندی نمک و خشکبار رخ داده و شدت آن به حدی بالا بوده که سبب تخریب بخش‌هایی از این فضا شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با بیان اینکه در جریان این حادثه مردی دچار سوختگی شده بود، گفت: دو زن نیز دچار شوک و ترس شدید شده بودند که آتش نشانان پس از خارج کردن این افراد آنان را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

به گفته ملکی 10 مرد دیگر هم در اتاق‌های دیگر این کارگاه محبوس شده بودند چرا که شدت انفجار سبب ترک خوردگی دیوارها و بسته شدن درها شده بود که آتش‌نشانان این افراد را خارج کرده و به محلی امن منتقل کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 8:30 به عملیات خود خاتمه دادند.

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...