نسخه چاپی

پول مردم شاباش كسی نیست

نماینده مردم بروجرد گفت: مفاسد اقتصادی یقه سفیدها همیشه از رسیدگی مصون مانده است، وزیر دادگستری تنها راهی است كه ما می توانیم با قوه قضاییه ارتباط برقرار كنیم.

در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بهرام بیراوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اینکه نامه ای به وزیر دادگستری نوشته بودیم و درباره نقش یقه سفیدها در مسائل اقتصادی از او سوال کرده بودیم گفت: یقه سفیدها در مفاسد اقتصادی همیشه از رسیدگی به پرونده هایشان مصون ماندند عده ای محاکمه شدند اما یقه سفیدها از محاکمه در امانند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه اگر قرار بود آقای وزیر بگوید این موضوع به من ربطی ندارد باید در جلسه کمیسیون که حضور یافته و از وی سوال کردیم این را می گفت ادامه داد: سوال ملی اعلام شد و به صحن آمد، قرار نبود ما اسم کسی را بیاوریم می خواستیم بگوییم فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری درباره مفاسد اقتصادی باید اجرا شود.

نماینده مردم بروجرد افزود: با فساد اقتصادی نمی شود اقتصاد مقاومتی انجام داد، دارایی مردم که نزد بانک ها به امانت است در دست یک عده خاص قرار دارد ممکن است تعدادی کار تولیدی هم بکنند اما همه این کار را نمی کنند.

این نماینده مجلس گفت: ورود عده ای آقا زاده به قرار دادهای نفتی باعث فساد شده است، طرف رشوه دهنده اروپایی محکوم شده اما ما طرف ایرانی را باید با اسم مختصر بخوانیم پول مردم شاباش کسی نیست.

بیراوند گفت: در پرونده بیمه عده ای محاکمه شدند اما عده ای همانطور مانده اند اگر همان موقع به طور جدی محاکمه می کردیم اینگونه نمی شد، این مسائل اعتماد عمومی مردم را سلب می کند و باعث می شود مردم نسبت به نظام بی اعتماد شوند.

نماینده مردم بروجرد خاطر نشان کرد: وزیر دادگستری تنها راهی است که ما می توانیم به واسطه او با قوه قضاییه ارتباط برقرار کنیم، کاری کنیم که مردم زیر پای یقه سفیدها نشوند.

به گزارش مهر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: نگاه شما درست است باید به مسئله فساد اقتصادی حساس بود.

وی افزود: این موضوع در قوه قضاییه دنبال می شود آقای سراج احکام افراد فاسد را ما صادر کرده و برخی به اعدام محکوم شدند اما به هر حال پیرگیری می کنیم تا این مسئله حل شود.

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...