نسخه چاپی

تهران خنك‌تر می‌شود

یك كارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینكه تهران فردا ۳ درجه خنك‌تر می‌شود، گفت: كاهش دما و بارش باران از امروز تا پایان هفته در شمال كشور پیش‌بینی‌ شده است.

فریبا گودرزی، یک کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهارداشت: طی 3 روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب، سواحل خزر، جنوب و مرکز دامنه‌های زاگرس، شمال شرق، جنوب شرق و شرق وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی شده است و از اواخر وقت در این مناطق رگبار باران و رعد و برق خواهیم داشت.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: امروز در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و سمنان بارش‌ها شدت خواهد گرفت که توصیه می‌شود به دلیل آبگرفتگی از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خود‌داری شود همچنین خسارت احتمالی ناشی از بارش‌های کوتاه مدت دور از انتظار نیست.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از اواسط وقت امروز و فردا تا پایان هفته به دلیل نفوذ هوای خنک در نوار شمالی کشور کاهش دما را شاهد خواهیم بود همچنین میزان بارش‌ها بر روی دریای خزر افزایش خواهد یافت.

** تهران فردا 3 درجه خنک‌تر می‌شود

گودرزی بیان کرد: در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه در شرق و جنوب شرق کشور گرد‌و خاک و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی در خصوص هوای تهران افزود: امروز آسمان تهران نیمه ابری و در برخی نقاط شاهد رگبار باران و وزش باد خواهیم بود. فردا در برخی از ساعات و همچنین پنج‌شنبه نیز در ارتفاعات بارش باران پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: فردا تهران سه درجه خنک‌تر خواهد شد.

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...