نسخه چاپی

نوربخش: خادم از من سوء استفاده كرد

سرمربی سابق تیم ملی كشتی فرنگی گفت: فدراسیون كشتی با سپردن تیم ملی كشتی فرنگی در جام جهانی از من استفاده ابزاری كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ ناصر نوربخش سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص قطع همکاری‌اش با تیم ملی کشتی فرنگی گفت‌: ‌طبیعی است در شرایطی که همه چیز موقتی است و ابلاغی نداشتم به همکاری ادامه نده‌ام اما در جام جهانی فقط به خاطر کمک به کشتی و منافع ملی وارد گود شدم. حسن بابک و احد پازاج از رفقای قدیمی من بوده و شاید از من به خاطر قبول نکردن این مسئولیت ناراحت باشند، اما نمی‌توانم با آنها همکاری کنم. وقتی اختیاری از خودت نداشته باشی و نتوانی تصمیم‌گیرنده باشی و دستت بسته باشد پذیرفتن مسئولیت در چنین شرایطی عقلانی نیست. سرمربیگری لطف نیست بلکه مسئولیتی سنگین است.

وی در پاسخ به این سؤال که در این مدت نام مربی موقت بر او بوده است و این موضوع آیا به وجهه‌اش آسیب نمی‌زند گفت:7 21 سال است در تمام رده‌های تیم ملی کار کرده‌ام. در یک سال اخیر در کشتی فرنگی ثبات وجود نداشته و این ثبات تنها در کشتی آزاد بوده است. محمد بنا، چمن‌گلی و من هر کدام چند بار آمدیم و رفتیم. ایرادی ندارد از این موضوع ناراحت نیستم، اما فدراسیون کشتی در جام جهانی از من استفاده ابزاری کرد.

نوربخش درباره اینکه بعد از جام جهانی یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی بود ولی حالا به عنوان مربی معرفی شده و از این موضوع ناراحت نیست؟ گفت: باید دید که معیارهای رئیس فدراسیون کشتی که برای خودشان ارزشمند است چه بوده است. آیا معیار رفاقت است یا رزومه کاری یا اطاعت مطلق کردن یا کسی که مجانی کار می‌کند و حرفی نمی‌زند. شاید من چون شفاف حرف‌هایم را می‌زنم مورد قبول آقایان نیستم. در زمان محمد بنا هم همین برخورد با من شد. این موضوع همواره بوده و هست.

وی افزود: دیگر تمایلی نداشتم مجانی کار کنم خصوصا اینکه رئیس فدراسیون هیچ حرفی با من نمی‌زند. مانند ارتش شده ایم و سلسله مراتب باید رعایت شود و معلوم نیست چه کسی تصمیم می‌گیرد. همه چیز مبهم است. ‌با 8 رئیس فدراسیون کار کردم ولی هیچ کدام این طور نبودند؛ هر زمان که می‌خواستیم می‌توانستیم با آنها رو در رو صحبت کنیم، اما رسول خادم افتخار نمی‌دهد با ما صحبت کند؛ تنها در حد سلام و علیک در اردو.

مربی سازنده کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: خادم هیچ وقت پای صحبت‌هایم نشسته است تا دردل‌های من را بشنود. کسی که آبروی ایران را در جام جهانی خرید این حق را دارد که به طور مستقیم با رئیس فدراسیون حرف بزند و خواسته‌هایش را مطرح کند؟ هیچ طلبی ندارم هر چند از زمان خطیب از نظر مالی طلبکارم، اما هیچ طلبی از کسی ندارم.

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...