نسخه چاپی

انتخابات یك فدراسیون با فشار سیاسی؟

جلسات خاص در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام

نهادهای نظارتی و مدیران عالی ورزش باید توجه بیشتری به پشت پرده فعالیت‌های انتخاباتی فدراسیون‌ها داشته باشند و اینگونه تحركات را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش نما، شنیده می شود یکی از مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام که پیش از این ریاست یکی از فدراسیون های ورزشی را نیز بر عهده داشته، جلساتی را در یکی از ساختمان های این مجمع برگزار کرده است.

این مدیر بعد از آنکه از ریاست فدراسیون متبوع خود کنار گذاشته شد، تلاش های بسیاری انجام داد تا بتواند بار دیگر ریاست فدراسیون را برای خود کند. در این بین حالا و در شرایطی که طی هفته های آینده قرار است انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود، رئیس سابق با برگزاری جلسه با سایر نامزدهای این انتخابات در محل یکی از ساختمان های مجمع تشخیص مصلحت نظام، از آنها خواسته که در این انتخابات به نفع وی کناره گیری کنند. این نشست در ساختمانی واقع در خیابان نفت جنوبی انجام شده است.

اینکه چرا این جلسات در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده نیز جای سوال دارد. احتمال می رود رئیس سابق قصد دارد به این نامزدهای انتخابات جایگاه خود را نشان دهد و بدین شکل آنها را مرعوب جایگاهش در مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده و یا اینکه وعده ای به آنها داده باشد.

به نظر می رسد نهادهای نظارتی و مدیران عالی ورزش کشور باید توجه بیشتری به پشت پرده فعالیت های انتخابات فدراسیون های ورزشی داشته باشند و اینگونه تحرکات و سوء استفاده از جایگاه و ساختمان بیت المال را مورد توجه قرار دهند.
منبع: فردا

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...