نسخه چاپی

همبازی احمدی‌نژاد فوتبالیست‌حرفه‌ای شد

رییس جمهور بولیوی كه سابقه یك و دو كردن با محمود احمدی نژاد در فوتسال را دارد به عنوان بازیكن حرفه ای فوتبال به تیمی در دسته برتر بولیوی پیوست.

به گزارش نما ، جام جم انلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: خوان اوو مورالس آیما که در سال 2006 به عنوان رییس جمهور بولیوی برگزیده شد حالا با باشگاه حرفه ای فوتبال اسپرت بویز در بولیوی به توافق رسیده است و قرار است از این پس برای این تیم به میدان برود. مورالس که از مدت ها پیش علاقه اش به فوتبال را به اثبات رسانده است دو لحظه خاطر انگیز هم در این ورزش دارد.

اولی حضور در تهران و همبازی شدن با محمود احمدی نژاد در دیدار فوتسال برابر تعدادی ملی پوشان بود که اتفاقا یک و دوی این دو نفر مورد توجه خیلی ها قرار گرفت. مورد دوم هم لگدی است که رییس جمهور محترم بولیوی در دیدار فوتبال دوستانه دیگری در کشورش نثار بازیکن رقیب می کند. او که از دست خطای بازیکن رقیب عصبانی است با زانو ضربه وحشتناکی به رقیب بیچاره می زند و به پاس ریاست جمهور بودنش از بازی اخراج هم نمی شود!

نکته قابل توجه اینکه سازمان لیگ فوتبال بولیوی قرارداد اوو مورالس را به صورت رسمی تایید کرده است و رییس باشگاه اسپرت بویز هم در کنفرانس خبری این مورد را تایید کرده است:« آقای مورالس قرار است با پیراهن شماره 10 تیم و به عنوان هافبک برای ما بازی کند».

۱۳۹۳/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...