نسخه چاپی

پاداش 10 میلیونی خواننده ایرانی برای قتل خواننده هتاك+ عكس

در پی اهانت یك عنصر معلوم الحال به ساحت معصومین علیه السلام، حامد زمانی یكی از خوانندگان جوان كشورمان به این موضوع واكنش نشان داد و برای قتل خواننده هتاك، مبلغ 100 میلیون ریال جایزه تعیین كرد.

به گزارش نما به نقل از رجانيوز، در حالي كه طي روزهاي گذشته بسياري از فعالان مجازي و عرصه هنري نسبت به گستاخي هاي اخير يك عنصر معلوم الحال واكنش نشان داده اند و با انتشار آهنگها و کلیپ هاي متعدد در فضای مجازی اعتراض خود را نسبت به اين موضوع اعلام كرده اند، حامد زماني خواننده جوان ايراني كه موسيقي برنامه "ديروز، امروز، فردا" يكي از اثرات هنري وي محسوب مي شود، در صفحه فيس بوك خود نوشت:


فغعهخ.jpg


"اینجانب حامد زمانی به عنوان عضو کوچکی از جامعه موسیقی کشور به همراه جمعی از دوستان در پی اقدام هتاکانه شاهین نجفی که بر اساس فقه دینی ما سب اهل بیت و نبی مکرم اسلام است به هر شخص و گروهی که این اعدام انقلابی را انجام دهد۱۰ میلیون تومان که در حد وسع بنده حقیر میباشد هدیه (دست لاف) اهدا خواهم کرد. هر چند این مهدور الدم ارزش ریالی ندارد اما برای جلوگیری از رواج هتک حرمت اهل بیت پیامبر از همه متدینین دعوت میکنم که در این دفع فتنه ما را یاری کنند. وسیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون"

۱۳۹۱/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...