نسخه چاپی

خالد مشعل: به حزب‌الله افتخار می‌كنیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دیدار با معاون وزیر خارجه كشورمان نقش جمهوری اسلامی در موضوع سوریه را سازنده خواند و ابراز امیدواری كرد كه آشتی ملی در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین تحقق یابد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حاشیه برگزاری دومین نشست کمیته مشترک سیاسی ایران و قطر در دوحه، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با یکدیگر دیدار کردند.

در این ملاقات خالد مشعل با ابلاغ سلام به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از نقش ارزنده سوریه در کمک به فلسطین، بر نقش مقاومت به عنوان مهمترین راهکار احقاق حقوق ملت فلسطین تاکید و ابراز امیدواری کرد که آشتی ملی در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین تحقق یابد.

خالد مشعل با اشاره به سوء استفاده رژیم صهیونیستی از روند تحولات منطقه و تاکید بر اینکه بحران سوریه راه‌حل صرفا سیاسی دارد، نقش ایران را در موضوع سوریه، سازنده دانست و همکاری منطقه‌ای ایران، ترکیه و عربستان سعودی را مهمترین راه‌حل سیاسی منطقه‌ای ارزیابی کرد و افزود: ما حمایت‌های بشار اسد و مردم سوریه از فلسطین را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و به قدرت حزب الله و گروه‌های فلسطینی در محور مقاومت افتخار می‌کنیم.

۱۳۹۳/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...