نسخه چاپی

دانشگاه‌ آزاد پاسخ‌ مناسبی‌ درباره‌ هراتی‌ نداده ‎است

این ادعا كه برخی هراتی را به مسئولان دانشگاه آزاد معرفی كرده‌اند منحرف كردن جریان فكری جامعه است. انتظار داریم مجلس این موضوع را پیگیری كند تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به ادعای مسئولان دانشگاه آزاد مبنی بر معرفی هراتی به مسئولین این دانشگاه توسط برخی معتمدین گفت: دانشگاه آزاد معمتدین خود برای انتصاب هراتی را معرفی کند.

به گزارش تسنیم، محمد واحدی با اشاره به مسائل رخ داده در زمینه انتصاب عبدالحسین هراتی و برخی از سوابق وی، گفت: عبدالحسین هراتی ضدانقلاب و فعال فتنه 88 بعد از حضور میرزاده در جایگاه ریاست دانشگاه آزاد از استرالیا به ایران آمده و با حکم طه هاشمی به عنوان مسئول اسناد و مدارک این دانشگاه منصوب شده بود.

این فعال دانشجویی با اشاره به ادعای معاون فرهنگی دانشگاه آزاد مبنی بر معرفی هراتی توسط برخی از معتمدین به وی و طی شدن فرایند استعلام از وی، گفت: اگر استعلام چنین فردی از دستگاه‌های ذیربط و مربوطه مثبت استخراج شده، لازم است دستگاه‌های مربوطه پاسخ دهند که چطور چنین فردی استعلام مثبت دریافت کرده است؟ اگر استعلامی در این زمینه دریافت نشده و تنها به نظرات معتمدین و معرفی‌کنندگان هراتی در این زمینه اکتفا شده، لازم است مسئولان دانشگاه آزاد معرفی‌کنندگان و معتمدین خود را که فردی مثل هراتی را به آنها معرفی کرده‌اند، به افکارعمومی و جنبش دانشجویی معرفی کنند.

واحدی با بیان اینکه توضیحات مسئولان دانشگاه آزاد در مورد این قصور کافی نیست، تصریح کرد: این ادعا که برخی هراتی را به مسئولان دانشگاه آزاد معرفی کرده‌اند منحرف کردن جریان فکری جامعه است. انتظار داریم مجلس این موضوع را پیگیری کند تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسائلی از این قبیل قطعاً باعث برهم خوردن فضای آرامش در دانشگاه‌ها می‌شود و باید پرسید چه کسی از فضای دانشگاه‌ها در این شرایط بهره می‌برد؟

۱۳۹۳/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...