نسخه چاپی

دایی مذاكره با بازیكنان را نمی‌پذیرد!

علیرضا رحیمی با اطلاع از رابطه خوب دایی با بازیكنان فصل قبل پرسپولیس و همچنین برخی از نفرات تیم‌های دیگر، وظیفه مذاكره با بازیكنان را به سرمربی تیمش سپرد.

با این‌که قرار بود مذاکره با بازیکنان قدیمی و جدید پرسپولیس توسط علی دایی انجام شود و او بر اساس رابطه خوبش با بازیکنان، موافقت آن‌ها برای حضور در پرسپولیس را جلب کند اما ظاهرا دایی از انجام این کار شانه خالی کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و طبق شنیده‌ها از منابع غیررسمی، پس از این‌که بودجه جذب بازیکن برای فصل جدید 16 میلیارد اعلام شد، سرمربی سرخ‌ها مذاکره با نفرات مورد نظرش را به باشگاه می‌سپارد.

شنیده می‌شود او اعلام کرده که با این بودجه اندک حاضر نیست با نفرات مورد نظرش مذاکره کند و بهتر است که خود باشگاه برای توافق با نفرات مدنظر دایی مذاکراتش را آغاز کند.



*اولین مأموریت کمیته فنی تشکیل نشده؛
بازی رئال-پرسپولیس را دنبال کنید

هرچند هنوز کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تشکیل نشده، اما ظاهرأ این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد افتاد.چرا که هیأت مدیره به تشکیل این کمیته اصرار می‌کند.

پس از جمع‌آوری اساسنامه کمیته فنی از سوی عابدینی و تقدیم آن به هیأت مدیره، حالا تمامی نفرات به دنبال تصویب و شروع رسمی فعالیت این کمیته هستند. اما شنیده می‌شود قبل از این‌که اساسنامه تصویب شود و کمیته فنی به صورت رسمی آغاز به کار کند،‌ هیأت مدیره سرخ به کمیته فنی مأموریتی داده است تا آن را به سرانجام برساند.

ظاهرا قرار است کیمته فنی و به خصوص عابدینی موضوع دیدار دوستانه بارئال مادرید را که در زمان مدیریت رویانیان کلید خورد و در زمان حضور پروین هم دنبال شده بود را پیگیری کنند و بالاخره آن را به سرانجام برسانند.
پس با این حساب اولین مأموریت کمیته فنی تشکیل نشده هم به آن‌ها اعطا شد.


*معادله‌ای که به زودی حل می‌شود
عابدینی سمت دایی می‌رود با استیلی؟

ظاهرا باید بازگشت امیر عابدینی به پرسپولیس و این‌بار به عنوان رئیس کمیته فنی را جدی توصیف کرد.

طبق شنیده‌های ما از منابع آگاه، او که در روزهای نه چندان دور مدیر تیمی بود که علی دایی، مهدوی کیا، باقری و... از آن‌جا اوج گرفتند، حالا در شرایطی به پرسپولیس باز می‌گردد که اکثر بازیکنانی که توسط او سرخ‌پوش شده بودند و به فوتبال معرفی شدند، حالا در قسمت‌های فنی و مدیریتی عهده‌دار وظایفی هستند. باخبر بازگشت او به سرزمین سرخ و حرف و حدیث‌هایی در خصوص دخالت های او برای آشتی دادن نفراتی چون کریمی، دایی و استیلی به گوش رسید که البته خودش این موضوع را تکذیب کرد.

طی چند روز گذشته خیلی‌ها تلاش کرده‌اند تا در خصوص اختلاف استیلی و دایی نظر عابدینی را جویا شوند اما او با سیاست منحصر به فردش از پاسخگویی به این سؤالات شانه خالی کرده است. البته به نظر می‌رسد او نتواند بیشتر از این مقاومت نشان دهد و باید منتظر ماند و دید عابدینی به سمت دایی سوق پیدا می‌کند یا استیلی؟

۱۳۹۳/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...