نسخه چاپی

اظهارات ‎جنتی‌ درباره ‎اصولگراها و اصلاح‎طلبان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشی دولت این است كه پیرو عناوین اصولگرا و اصلاح‌طلب نبوده و نیست و این عناوین را قبول ندارد

علی جنتی دقایقی پیش در دیدار با امام جمعه کرمان اظهار داشت: وجود امام جمعه کرمان از سرمایه‌های دینی و فرهنگی استان کرمان محسوب می‌شود که در خارج از استان کرمان نیز شاهد برکات ایشان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از زمان‌های قدیم نیز جویای احوال امام جمعه کرمان بودیم و فعالیت‌های ایشان را پیگیری می‌کنیم، شیوه امام جمعه کرمان سبب شده است که تمام گروه‌ها با گرایش‌های مختلف بتوانند در کنار هم در کرمان فعالیت کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: مشی دولت نیز این است که پیرو عناوین اصولگرا و اصلاح‌طلب نبوده و نیست و این عناوین را قبول ندارد.

وی تاکید کرد: بیش از 50 سال از روحانی شناخت دارم، وی هیچ‌گاه در قید و بند اصولگرا و اصلا‌طلب نبوده است و حتی در انتخاب اعضای کابینه هم این مشی را رعایت کرده است.

جنتی عنوان کرد: در هر دو گروه اصولگرا و اصلاح‌طلب افراد افراطی وجود دارد و در این دولت هم سعی شده است به غیر از انتخاب افرادی که حضور موثر دارند در به کارگیری افرادی که به انجام خدمت اعتقاد دارند نیز اهتمام شود.

۱۳۹۳/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...