نسخه چاپی

سردار ‌شریف:

رژیم‌صهیونیستی از قدرت ایران وحشت دارد‌

دشمن جایی كه سر و صدا می‌كند، نشان می‌دهد كه قادر به عمل كردن نیست و در جایی كه سر و صدا نمی‌كند، تصمیم دارد اقدامی انجام دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل از قدرت مقابله به مثل ایران وحشت واقعی دارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه اظهار داشت: اسرائیل از قدرت مقابله به مثل ایران وحشت واقعی دارد.

به گفته وی، دشمن جایی که سر و صدا می‌کند، نشان می‌دهد که قادر به عمل کردن نیست و در جایی که سر و صدا نمی‌کند، تصمیم دارد اقدامی انجام دهد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: چند سال پیش مستکبران تاسیسات هسته‌ای که احساس می‌کردند در سوریه مشکوک است را بمباران کردند و مجامع بین‌المللی نیز هیچ اعتراضی نکردند.

شریف با تاکید بر اذعان تمام دنیا بر صلح‌آمیز بودن تاسیسات هسته‌ای ایران، بیان داشت: همگان می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران قصد دستیابی به بمب اتم ندارد.

وی ادامه داد: با این وجود آمریکا و اسرائیل برای جلوگیری از دست یافتن ایران به پیشرفت‌های روزافزون بهانه‌های مختلفی علم می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اما چرا رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ایران انجام نمی‌دهد‌، به ‌دلیل این است ‌که ‌از قدرت مقابله به مثل ایران وحشت واقعی دارد و این وحشت رسانه‌ای و مجازی نیست،‌ بلکه قدرت واقعی‌ است که رژیم صهیونیستی به آن تمکین کرده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل پس از 50 سال بزرگترین شکست را در حوزه نظامی از تفکر انقلاب اسلامی تحمل کرده، گفت: بنابر صحبت قاضی‌القضات رژیم صهیونیستی، اسرائیل در یک جنگ رو در رو شکست خورده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه زمان گستاخی اسرائیل گذشته و جبهه مقاومت شکل گرفته، افزود: مستکبران 30 و چند ماه است که در سوریه تمام توان خود را به کار گرفته، اما به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز اثبات شده که آن‌چه حرف اول را در منطقه می‌زند، گفتمان مقاومت است و لحظه به لحظه به فرمایش امام راحل که راه قدس از کربلا می‌گذرد، نزدیک می‌شویم.

شریف تمام افتخارات ملت ایران را مرهون اطاعت از امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی مشغله فکری و مستکبران عالم شده است.

وی ادامه داد: باید به‌عنوان نسل دفاع مقدس تاریخ و گنجینه پرافتخار این دوران را به‌صورت واقعی و جذاب به نسل‌های بعد منتقل کنیم و راه سختی را پیموده‌ایم و تا رسیدن به قله فاصله چندانی نداریم.

این مسئول تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند با تمام امکانات و ابزار خود دستاوردهای انقلاب را کوچک نشان دهد تا ملت ایران در گذشته بزرگ تردید کند.

۱۳۹۳/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...