نسخه چاپی

بنگر با پرسپولیس قرارداد سفید امضا كرد

محسن بنگر امروز قراردادش را با پرسپولیس دو ساله تمدید كرد.

به گزارش نما، پس از جذب چند بازیکنان جدید و پرداخت مطالبات بازیکنان فصل گذشته، امروز نیز علی دایی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در جلسه‌ای با علیرضا رحیمی در خصوص بازیکنان جدید و عقد قرارداد با بازیکنان فصل قبل به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

همچنین محسن بنگر نیز که همراه با دایی راهی باشگاه شده بود، برای دو سال دیگر قراردادش را با سرخپوشان تمدید کرد.

دایی در فصل جاری با وجودی که فقط چند روز از آن می‌گذرد مذاکرات بسیار خوبی را با بازیکنان جدید و حتی فصل گذشته برای تمدید قرارداد داشته است.

بنگر: قراردادم را سفید امضا کردم

محسن بنگر درباره تمدید قراردادش با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به لطف دایی و پیشنهاد مجدد باشگاه پرسپولیس خودم هم قلبا دوست داشتم در این تیم پرطرفدار باشم. به همین دلیل نیم‌ساعته کارم در باشگاه برای تمدید قرارداد تمام شد.

وی افزود: می‌دانستم با توجه به اینکه قلبم با پرسپولیس بود اگر به داخل باشگاه می‌رفتم، دست خالی بیرون نمی‌آمدم. خدا را شکر همه چیز خیلی خوب تمام شد.

بنگر در مورد جذب بازیکنان جدید در پرسپولیس نیز گفت: معتقدم خیلی خوب است که دایی تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها را کنار هم قرار دهد. من باز هم می‌گویم پارسال اگر حواشی‌ اجازه می‌داد 5 هفته مانده به پایان بازی‌ها با ۱۰ اختلاف قهرمان می‌شدیم اما حاشیه‌ها اجازه نداد. امسال برای سه جام برنامه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها فکر می‌کردند با آمدن رحیمی دیگر در پرسپولیس نمی‌مانی، گفت: فوتبال حرفه‌‌ای است. من در حضور دایی به آقای رحیمی هم گفتم که هیچ مشکلی با شما ندارم. من بعد از دایی برای رحیمی احترام خاصی قائل هستم. در فوتبال حرفه‌ای وقتی یک بازیکن با یک نفر مشکلی دارد و اگر آن مدیر به تیم دیگری رفت دیگر همه چیز را به یکدیگر ربط نمی‌دهد. من در سپاهان با رحیمی مشکلی نداشتم بلکه مشکلم با کسی دیگر بود که بعدا آن را می‌گویم.

وی افزود: ما سه جام سخت و حساس در پیش داریم. صددرصد قهرمانی می‌خواهیم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است اما آرزویم کسب قهرمانی با این تیم در مسابقات است.

وی در مورد وضعیت سیدجلال حسینی نیز خاطرنشان کرد: خودم شخصا با سیدجلال حرف زدم اولویت اول تا سوم او، پرسپولیس است. حسینی ستون اصلی تیم پرسپولیس است، البته نمی‌‌دانم شما چند ستون را برای پرسپولیس تصور می‌کنید! اما ان‌شاءالله سیدجلال می‌ماند و خیال هواداران راحت باشد.

وی درباره مبلغ قراردادش گفت: من بحث پول برایم مهم نبود خیال نکنید الان این حرف را می‌زنم وقتی که دایی و رحیمی گفتند مبلغ قراردادت را اعلام کن قراردادم را سفید امضا کردم و سریع بیرون آمدم. حالا نمی‌دانم خودشان می‌خواهند چه مبلغی را در قراردادم بنویسند. من پرسپولیس را دوست دارم و این را قبلا اعلام کردم. امیدوارم بتوانیم با کمک این هواداران یک فصل خوب را داشته باشیم. کارمان در سه جام مخصوصا آسیا سخت است اما یک ستاره آسیایی می‌خواهیم. دایی هم برای امسال برنامه دارد و فقط نیاز به آرامش داریم تا خدای ناکرده حاشیه‌های پارسال تکرار نشود.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...