نسخه چاپی

افزایش دما از امروز تا یك‌‌شنبه

یك كارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا تا یك‌شنبه در قالب نقاط كشور به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

به گزارش نما ، امین حسین نقشینه،کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با تسنیم،در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در ۳ روز آینده در برخی ساعات در شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که طی این مدت در بعدازظهرها و اوایل شب‌ها در مناطقی در غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و دامنه جنوبی و مرکزی افزایش ابر و پاره‌ای رگبار و باران رخ می‌دهد.

وی با بیان این‌که در ۳ روز آینده بر روی ارتفاعات البرز رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود، گفت: دمای هوا تا یک‌شنبه در قالب نقاط کشور به طور نسبی افزایش یافته و امروز در برخی مناطق شرق و استان سیستان و بلوچستان باد و گرد و خاک رخ خواهد داد.

نقشینه گفت: شدت بارش‌ها امروز در استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان پیش‌بینی شده و فردا این شدت بارش‌ها علاوه بر آذربایجان شرقی و غربی در اردبیل و گیلان و زنجان پیش‌بینی می‌شود که موجب سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در مناطقی از این استان‌ها خواهد شد.

وی در خصوص هوای تهران ‌عنوان کرد: تهران امروز به تدریج افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد داشت و فردا نیز در برخی ساعات و پاره‌ای نقاط بارش پراکنده ‌دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: بیشینه دمای امروز تهران ۲۹، فردا ۳۰ و یک‌شنبه ۳۱ درجه سانتی‌گراد خواهد شد. همچنین کمینه فردا ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌شود.

نقشینه گفت: بیشینه دمای امروز و فردای هوای اهواز ۴۱ درجه سانتی‌گراد است.

۱۳۹۳/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...