نسخه چاپی

قدردانی 240 نفر از نمایندگان از فعالیت‌های اشتغال مولد كمیته امداد امام (ره)

240 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های اشتغال مولد و پایدار كمیته امداد امام خمینی (ره) و مراسم جشن خودكفایی 120 هزار خانواده تحت حمایت تشكر كردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، 240 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فعالیت های اشتغال مولد و پایدار کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراسم جشن خودکفایی 120 هزار خانواده تحت حمایت تشکر کردند.
متن پیام نمایندگان مجلس به شرح زیر است:
با سلام و صلوات محضر حضرت ولیعصر (عج) و تبریک پیشاپیش بعثت پیامبر مهربانی ها حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و با عرض احترام و درود به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خصوصا روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در سالی که مزین است به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بی تردید حل مشکل بیکاری از جمله مهمترین اولویت‌های کنونی کشور است که رفع آن نیازمند توجه و عزم جدی کلیه مسئولین و دولتمردان می‌باشد.
ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغالزایی وظیفه و تکلیف یک وزارتخانه و یا دستگاه خاص نیست. بلکه عموم سازمان ها و نهادها باید در تحقق آن تلاش و اهتمام مضاعف نمایند و آنچه که می‌تواند بر اعتلا و اقتدار ایران اسلامی بیافزاید همانا روحیه اتکا بر اقتصاد مقاومتی و تلاش و همت مضاعف مسئولین و کارگزاران نظام در کارسازی و تصمیم گیری امور کشور است از جمله دستگاههایی که در این راستا نقش اساسی و موثر ایفا نموده است کمیته امداد امام خمینی ى(ره) می‌باشد این نهاد مقدس در رویکرد تحولی خود به ساختار و استحکام خانواده نگاه ویژه را معطوف اموزش و توانمندی خانواده های تحت حمایت برای حرکت به خودکفایی و خوداشتغالی پایدار انجام داده است.
رویکرد سرپرست و مسئولین محترم این نهاد مقدس در توانمندسازی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت و اهتمامی که در این مسیر خداپسندانه به خرج می‌دهند قابل تقدیر است برگزاری جشن خودکفایی 120 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که اخیرا از سوی نهاد مقدس برگزار گردید نشانه ای از تبلور پویایی و جدیت امدادگران خدوم و پرتلاش کشور در کمک به توانمندسازی اقشار محروم را دارد.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پای فعالیت های چشمگیر توام با نگاه کارشناسی امدادگران سخت کوش کمیته امداد امام خمینی (ره) در عرصه اشتغال مولد و پایدار برای اقشار نیازمند جامعه تشکر و قدردانی نموده و آمادگی خود را برای حمایت مستمر از طرحها و برنامه های این نهاد مقدس در همه زمینه ها، خصوصا توانمندسازی و امر اشتغال فرزندان عزتمند جامعه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام می‌داریم.

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...