نسخه چاپی

لطفا اینجا خودكشی نكنید

كره جنوبی یكی از كشورهایی است كه بیشترین آمار خودكشی را در جهان برای خود به ثبت رسانده است و مقامات این كشور سعی دارند به هر نحوی جلوی افزایش این روند را بگیرند. آمار نشان می دهد كه در سال 2010 میلادی از هر 100 هزار نفر كره ای، 34 نفر خودكشی كرده اند. مشكلات روحی و روانی، سرخوردگی، شكست های اقتصادی و عشقی از مهمترین عواملی هستند كه باعث خودكشی افراد در كره جنوبی می شود.

کره جنوبی یکی از کشورهایی است که بیشترین آمار خودکشی را در جهان برای خود به ثبت رسانده است و مقامات این کشور سعی دارند به هر نحوی جلوی افزایش این روند را بگیرند. آمار نشان می دهد که در سال 2010 میلادی از هر 100 هزار نفر کره ای، 34 نفر خودکشی کرده اند. مشکلات روحی و روانی، سرخوردگی، شکست های اقتصادی و عشقی از مهمترین عواملی هستند که باعث خودکشی افراد در کره جنوبی می شود.
نکته جالب در خودکشی ها این است که مردم کره جنوبی علاقه خاصی به کشتن خود در برخی نقاط خاص دارند و به عنوان مثال، افزایش آمار خودکشی در رودخانه "هان" در کره جنوبی باعث نگرانی دولت این کشور شده است.

آمار پلیس کره جنوبی نشان می دهد که در پنج سال گذشته نزدیک به هزار نفر در کره جنوبی تلاش کرده اند تا خود را از روی پل رودخانه هان در سئول به پائین بیاندازند و دست به خودکشی بزنند که تعداد زیادی از آنها شکست خورده در مسائل عشقی و عاطفی بوده اند.
در گزارشی که به تازگی در کره جنوبی منتشر شده، آمده است که 408 نفر در کره جنوبی طی پنج سال گذشته در رودخانه هان در سئول پایتخت کره جنوبی خودکشی کرده اند.
هم اکنون پلیس کره جنوبی با نصب دوربین های مخفی و کنترلی در حاشیه رودخانه هان و پلهای احداثی روی آن و همچنین افزایش گشت زنی نیروهای گشتی سعی دارد تا آمار خودکشی را کاهش دهد.

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...