نسخه چاپی

كارت‌های موقت بنزین 100 تومانی می‌سوزد

عکس خبري -کارت‌هاي موقت بنزين 100 توماني مي‌سوزد

همزمان با آغاز شمارش معكوس برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ابطال تمامی كارت‌های موقت دارای سهمیه بنزین 100 تومانی از ابتدای خرداد ماه سالجاری خبر داد.


به گزارش نما به نقل از مهر، پس از اولین اولتیماتوم بنزینی دولت مبنی بر تبدیل بنزین 100 تومانی ذخیره سازی شده در کارتهای هوشمند سوخت فعال به بنزین نیمه یارانه‌ای 400 تومان، دولت در دومین گام از سوختن تمامی کارتهای موقت بنزین 100 تومانی تا اول خرداد ماه سالجاری خبر داده است.
امروز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مهلت استفاده از کارتهای هوشمند سوخت موقت پایان اردیبهشت ماه سالجاری است و و این شرکت از اول خرداد هیچگونه تعهدی در خصوص تحویل سوخت به این نوع از کارتها نخواهد داشت.

از اواسط اردیبهشت ماه سالجاری و با اعلام جزئیات تبدیل بنزین 100 تومانی به بنزین 400 تومانی از ابتدای خرداد ماه سالجاری میزان فروش بنزین یارانه ای در جایگاه های سوخت بیش از 5 برابر شده است.

در حال حاضر به طور متوسط روزانه 1.5 تا 1.7 میلیون لیتر بنزین 1000 تومانی در سطح جایگاه‌های سوخت کشور فروخته می‌شود که افزایش مصرف بنزین یارانه‌ای منجر به کاهش مصرف بنزین 400 تومانی شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اواسط اردیبهشت اعلام کرد: با توافق وزارت نفت و ستاد هدفمندی یارانه‌ها، دارندگان بنزین یارانه ای 100 تومانی باید تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به استفاده از باقیمانده سهمیه خود اقدام کنند.

بر این اساس، بنزین یارانه‌ای 100 تومانی فقط تا پایان اردیبهشت ماه در جایگاه‌های سوخت عرضه می شود و کلیه دارندگان بنزین یارانه‌ای 100 تومانی باید نسبت به استفاده از باقیمانده سهمیه خود در این بخش اقدام کنند.

به گزارش مهر، پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بنزین معمولی یارانه ای 400 تومان، بنزین معمولی آزاد 700 تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای 500 تومان و بنزین سوپر آزاد 800 تومان در سطح جایگاههای کشور عرضه شده است.

۱۳۹۱/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...