نسخه چاپی

توهین به ائمه(ع)سرانجام فتنه سبز

جواد آقایی

پس از گذشت 3 سال از فتنه ننگین‌ سبز، این بار حقیقت و منشأ آن توطئه شوم خود را در خواننده هتاکی به نام «شاهین نجفی» عیان ساخت و پرده از ماهیت کثیف خود برکشید.

از زمان اوج‌گیری فتنه سبز در سال 88 جریانی با هدف اهانت به حضرت امام هادی عليه‌السلام و توهین و تمسخر به آن امام همام در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای‌، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک و توئیتر به راه افتاد که بی‌شک نقطه هدف این جریان تخریب و تضعیف تفکر مهدویت بوده و هست.

در راستای این حرکت شوم‌، شاهین نجفی خواننده موهن رپ، در 2 آهنگ اخیر خود بعد از اهانت و جسارت به ساحت مقدس امام رضا(ع)، امام هادی(ع) و امام زمان(عج)‌، باب اهانت را به سمت رهبر حكيم انقلاب و قرآن کریم باز می‌کند و بار دیگر باطن شیطانی خود را به رخ می‌کشد که در پی این اتفاق نا‌خوشایند، تلخ و زننده؛ جوامع مذهبی‌، فرهنگی و اجتماعی نسبت به این هتاکی واکنش نشان داده و همچنین مراجع عظام تقليد نیز حکم ارتداد هتاکین به ائمه اطهار را صادر فرمودند.

نکته قابل توجه این است که این خواننده شیطان‌صفت که کار خود را با موسیقی‌های شیطان‌پرستی آغاز کرده است، از ابتدای راه‌اندازی فتنه سبز از حامیان اصلی و خوانندگانی بوده که با حمایت رسانه‌های خارجی و جریانات اپوزیسیون در حمایت از فتنه سبز و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌های مختلفی اجرا کرده و همچنین برخی شبکه‌های ماهواره‌ای چون بي‌بي‌سي فارسی و صدای آمریکا مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای متعددی با وی به عنوان یک هنرمند حامی جریان سبز داشته و از وی حمایت کرده‌اند.

اهانت به ائمه اطهار و قرآن کریم توسط یکی از حامیان فتنه که امری تکراری است و سابقه چنین هتاکی‌هایی را از حامیان دیگر فتنه نیز شاهد بوده‌ایم، حکایت از این حقیقت دارد که ریشه فتنه سبز در لجن‌زاری است که بوی تعفنش فطرت حقیقت جوی هر انسانی را آزار می‌دهد و تلاشش از بین بردن حکومت دینی و نظام اسلامی بوده و هست. بی‌شک کسانی که گرداننده این سناریوی کثیف هستند از ابتدای امر چنین سرانجام سیاهی را برای فتنه سبز در نظر داشته‌اند و بر خلاف آنچه ادعا داشته و دارند به دنبال محو حکومت اسلامی و خدایی هستند.

اینگونه تحرکات شیطنت آمیز از سوی جبهه استکبار نشان از ترس فراگیری مکتب شیعه و انقلاب اسلامی در سراسر جهان می باشد که این روز ها نمونه هایی از آن را در کشورهایی چون آذربایجان و ترکیه و کشور های اسلامی شاهد هستیم.

اگر‌چه رسانه‌های صهيونيستي و بوق‌های تبلیغاتی جبهه استکبار در حمایت از اینگونه حرکات و فتنه‌گری‌ها از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند اما به فضل خدا و مانند همیشه این خط و مشی اسلام ناب محمدی‌(ص) است که پیروز بوده‌، هست و خواهد بود؛ ان‌شاءالله.


منبع: وطن امروز

۱۳۹۱/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...