نسخه چاپی

زمان سخنرانی سید حسن نصرالله

منابع خبری لبنان اعلام كردند كه دبیركل «حزب‌الله» عصر شنبه سوم خرداد ماه به مناسبت روز «مقاومت و آزادسازی» سخنرانی خواهد كرد.

پایگاه خبری شبکه تلویزیونی المنار لبنان اعلام کرد که سید حسن نصرالله روز شنبه سوم خرداد در جشن سالروز عید مقاومت و آزادسازی، که در بنت جبیل در جنوب لبنان برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش فارس، قرار است سخنرانی سید حسن نصرالله در این مراسم ساعت 17:30 به وقت محلی (19:00 به وقت تهران) آغاز شود.

حزب الله لبنان همه ساله روز «مقاومت و آزادسازی» را جشن می‌گیرد. با توجه به اینکه مناسبت آزاد سازی جنوب لبنان امسال با پایان یافتن مهلت قانونی ریاست جمهوری میشل سلیمان نیز همزمان شده است، احتمال دارد دبیر کل حزب الله لبنان مطالبی را درباره پرونده انتخاب ریاست جمهوری بیان کند.

آخرین موضع‌گیری سید حسن نصرالله در خصوص مسائل منطقه به 18 فروردین بازمی‌گردد که وی در گفت‌وگویی با روزنامه السفیر لبنان اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی توان جنگ با ایران را ندارد و گنجاندن برنامه موشکی ایران در مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 خواسته این رژیم بوده است.

سید حسن نصر الله در این گفت‌وگوی تفصیلی که در دو بخش منتشر شد، به بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت و با موشکافی تحولات مربوط به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف به بررسی اهداف غرب و رژیم صهیونیستی در این زمینه پرداخت.

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...