نسخه چاپی

حمید نمازی از شهرت فراری بود

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم گفت: یك خصلت خاصی كه حاج حمید داشت این بود كه كار را «خالص لوجه الله» انجام می داد و در این مدت سی و پنج سالی كه بنده ایشان را می شناسم، به شدت از ریا و خودنمایی پرهیز می كرد.

به گزارش نما مجید قلی زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سراج24، با اشاره به ویژگی های بارز مرحوم نمازی از چهره های فرهنگی، گفت: حاج حمید بیش از چهل سال از عمرش را برای ترویج ارزش های انقلاب و باورهایی که خودش عمیقا در وجودش نهادینه کرده بود، گذاشت.

وی بر همین اساس ادامه داد: یک خصلت خاصی که حاج حمید داشت این بود که کار را «خالص لوجه الله» انجام می داد و در این مدت سی و پنج سالی که بنده ایشان را می شناسم، به شدت از ریا و خودنمایی پرهیز می کرد.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه اگر بخواهیم موضوعات فرهنگی را بررسی کنیم، حتما رد پای حاج حمید را می بینیم، تاکید کرد: اما این ردپا خاموش است چراکه به شدت از شهرت و از اینکه در صحنه بیاید فراری بود و خیلی تلاش می کرد کاری که انجام می دهد خالص باشد.

قلی زاده با بیان این نکته که بارها و بارها در مباحث مختلف فرهنگی و به صورت بسیار دقیق، چه در صدا و سیما و چه در مطبوعات اظهارنظر کرد اما هیچ گاه نامش را نیاورد، تصریح کرد: بیشتر سعی می کرد آن محتوایی که می خواهد ارائه کند، محتوایی باشد که اولا بتواند خط صحیح مسایل فرهنگی را به همه بشناساند و دوما انحرافات را گوشزد کند.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه بیشترین تخصص حاج حمید در شناخت انحرافاتی بود که در زمینه های مختلف فرهنگی دشمن ما سعی می کرد آنها را القا کند، اظهار داشت: حاج حمید آنها را خوب شناخته بود و خوب کالبدشکافی می کرد و به خوبی راهکارش را می دانست و به سرعت راجع به این موضوعات کار کرد اما هیچگاه نام خودش را به میان نیاورد و این به نظرم آن خصیصه ای بود که در وجود ایشان نهادینه شده بود که کار را تنها برای رضای خدا انجام دهد و مراقب بود که ذره ای در کارش ریا وارد نکند.

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...