نسخه چاپی

آخرین اخبار انفجار تروریستی در عراق

كمیته امنیتی شورای استان دیاله عراق از دستگیر هفت تن از افراد مظنون به دست داشتن در انفجار تروریستی علیه خودروی كاركنان یك شركت ایرانی در عراق خبر داد و داعش را متهم اصلی اصلی این عملیات خواند.

به گزارش نما ، فارس به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز» نوشت: کمیته امنیتی شورای استان دیاله با اعلام این خبر افزود: عملیات انتقال مجروحان و پیکر قرباینان هجوم امروز به کارگران ایرانی به مناطق مرزی شروع شده است.

«صادق الحسینی« رئیس کمیته امنیتی شورای استان دیاله گفت: نیروهای امنیتی موفق شدند هفت تن از افراد مظنون به انفجار علیه خودروی شرکت ایرانی را دستگیر کنند.

وی همچنین گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به «داعش» را به دست داشتن در این عملیات تروریستی متهم کرد و تاکید کرد که داعش یک جنگ اقتصادی را علیه استان دیاله به راه انداخته است.

قبل از ظهر امروز، یک منبع آگاه امنیتی در استان «دیالی» عراق اعلام کرد که در انفجاری که یک خودروی متعلق به یک شرکت ایرانی در شمال شرق «بعقوبه» هدف قرار داد، 11 نفر کشته و زخمی شدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: شمار اولیه قربانیان این انفجار که یک خودروی متعلق به شرکت ایرانی فعال در زمینه لوله‌‌های گازی را هدف قرار داد، 6 کشته و 5 زخمی است.

وی افزود که 4 کارگر و 2 متخصص فنی ایرانی کشته شدند و 5 عراقی زخمی شدند.

«عراق پرس» نیز با تایید این خبر نوشت: یک بمب در مسیر حرکت این خودرو در منطقه «الخزرج» در 60 کیلومتری شرق بعقوبة کار گذاشته شده بود که با انفجار آن 10 نفر کشته و زخمی شدند.

اواخر ژانویه 2013 نیز یک خودروی شرکتی ایرانی در دیالی هدف افراد مسلح قرار گرفته بود.

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...