نسخه چاپی

توضیحات دادستان درباره اجرای حكم مه آفرید

دادستان تهران درباره این كه حكم سایر متهمان این پرونده چه زمانی صادر می شود؟ هم افزود: حكم شماری از این متهمان در حال اجرا است و درباره سه نفر دیگر از محكومان هم باید این مسیر طی و در بحث جزای نقدی و رد مال اقدام شود.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جعفری دولت آبادی در مصاحبه تلفنی با خبر صدا و سیما درباره این که چرا اجرای حکم متهم ردیف اول این پرونده این قدر طول کشید؟ افزود: پرونده بسیار سنگین بود و محاکمه از بهمن همان سال تا تیرماه سال بعد به طول انجامید.
وی گفت: جزای نقدی بسیار سنگین بود ، رد مال سنگینی داشت ، تعداد متهمان هم زیاد بود ، احکام سنگینی در این پروند صادر شد و طبیعی هم بود وصول جزای نقدی و رد مال زمان بر باشد.

جعفری دولت آبادی افزود: برخی تصور می کردند، این پرونده باید فوری پس از صدور حکم اجرایی شود در حالی که اولاً حکم باید در دیوان عالی تأیید و جزای نقدی وصول می شد و اگر زودتر حکم اجرا می شد، نمی توانستیم بعد از ان جزای نقدی را وصول کنیم.

وی گفت: اگرچه عملیات اجرای حکم زمان بر بود اما مانع اجرای حکم نشد.

دادستان تهران درباره این که حکم سایر متهمان این پرونده چه زمانی صادر می شود؟ هم افزود: حکم برخی متهمان در حال اجراست و در باره سه نفر دیگر از محکومان هم باید این مسیر طی و در بحث جزای نقدی و رد مال اقدام شود.

جعفری دولت آبادی گفت: برخی از این متهمان درخواست هایی داشتند که باید بررسی شود و همانطور که در چارچوب قانون، اینها را محاکمه کردیم، حکم ها را هم در چارچوب قانون اجرا می کنیم.

وی افزود: این پرونده در حال اجراست اما حسب محکومان ممکن است زودتر یا دیرتر انجام شود.

مه آفرید خسروی ؛ سحرگاه امروز در زندان اوین اعدام شد.

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...