نسخه چاپی

واكنش رئالی‌ها پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان

بازیكنان رئال مادرید پس از پیروزی و كسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آن را "باور نكردنی و رویایی" توصیف كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، رئال مادرید شب گذشته (شنبه) موفق شد با برتری چهار بر یک برابر آتلتیکو مادرید برای دهمین بار به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

بازیکنان رئال مادرید پس از پیروزی با ارزش برابر همشهری‌شان آتلتیکو مادرید به خوشحالی از کسب این نتیجه‌ درخشان پرداختند.

* راموس: این گل برای همه مادریدی‌ها

سرخیو راموس که شب گذشته گل تعیین کننده‌ای برای رئال مادرید به ثمر رساند، گفت: شب بسیار رویایی برای ما رقم خورد. این گل برای من نیست. برای تمام مادریدی‌ها است. این گل برای خانواده‌ام، همسرم و فرزندم است. همچنین می‌خواهم این گل را به پدر بزرگم تقدیم کنم.

مدافع رئال مادرید که کمتر از سه هفته‌ دیگر در قالب تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 برزیل حضور خواهد داشت، در ادامه، گفت: پیروزی برابر آتلتیکو مادرید بسیار مهم و حیاتی بود، چرا که آنها تیمی سازماندهی شده و با برنامه بودند. خیلی خوشحالم که هوادارانمان با خوشحالی به اسپانیا بر می‌گردند. آنها پس از این همه سال شایسته قهرمانی بودند.

* مارسلو: برای پیروزی هر کاری کردیم

مدافع برزیلی رئال مادرید که شب گذشته گل سوم تیمش را به ثمر رساند پس از پایان مسابقه، گفت: بازی را خوب شروع نکردیم و همین باعث شد تا از حریف خود عقب بیفتیم، اما در ادامه برای کسب پیروزی همه کار کردیم. هر چه که داشتیم در زمین گذاشتیم تا بتوانیم خوشحالی را به هوادارانمان هدیه کنیم.

مدافع چپ رئال مادرید و تیم ملی برزیل در ادامه گفت: این قهرمانی برای همه ما رویایی و باور نکردنی است، چه کسانی که روی نیمکت قرار داشتند و چه هوادارانمان که روی سکو متحد بودند تا تیم بتواند به این قهرمانی برسد.

* دی‌ماریا: قهرمانی در اروپا را باور نمی‌کنم

آنخل دی‌ماریا یکی از بهترین بازیکن تیمش در بازی شب گذشته بود. او روی گل دوم رئال مادرید نقش مستقیم داشت و توانست با ضربه خود گرت بیل را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

دی ماریا پس از پایان مسابقه و کسب قهرمانی در اروپا، گفت: خیلی احساس خوبی دارم و نمی‌توانم باور کنم که به چنین موفقیتی دست یافتیم. اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم سه گانه را کسب کنیم، اما ناراحتیم که لیگ را در هفته‌های پایانی از دست دادیم. این تیم شهامت زیادی دارد و در هر بازی هر چه که در توان دارد را نشان می‌دهد.

ها‌فبک آرژانتینی رئال مادرید افزود: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به مسئولان باشگاه و هوادارانی که ما را تنها نگذاشتند تقدیم می‌کنم.

* کریستیانو رونالدو: در رئال مادرید هستم تا رکوردها را بشکنم

کریستیانو رونالدو "آقای گل" این فصل لیگ قهرمانان اروپا پس از قهرمانی تیمش، گفت: بی نهایت خوشحالم. از وقتی که به رئال آمدم منتظر چنین روزی بودم. کسب دهمین قهرمانی در اروپا مدت‌هاست که هدف رئال مادرید بوده و خوشحالم که در نهایت توانستیم به این مهم دست یابیم. هر سال فشار زیادی برای کسب این قهرمانی بود.

ستاره پرتغالی رئال مادرید درباره رکوردشکنی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا، گفت: من اینجا هستم که رکوردها را بشکنم و برای تیمم گلزنی کنم. در طول مسابقه برای کسب پیروزی ریسک کردیم و سراپا حمله شدیم. فکر می‌کنم شایسته بود که برای کسب پیروزی ریسک کنیم.

۱۳۹۳/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...