نسخه چاپی

آشنایی با كشف جدید كی‌روش،یك بازیكن با 3 گذرنامه!

امید نظری كه از سوی كی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده، در شهر مالموی سوئد به دنیا آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش مدتی است که به دنبال بازیکنان ایرانی‌الاصلی است که در خارج از کشور بازی می‌کنند. سرمربی تیم ملی ابتدا سراغ اشکان دژاگه رفت و با وجود مشکلاتی که این بازیکن از نظر خدمت سربازی داشت، سرانجام موفق شد مقدمات حضور او را در ایران فراهم کند. این‌گونه بود که دژاگه سال گذشته اولین بازی‌اش را برای تیم ملی مقابل قطر انجام داد.

پس از این موضوع کی‌روش سراغ نفرات دیگری رفت و در این میان اسامی زیادی مطرح شد تا این‌که سرمربی تیم ملی روز گذشته از دعوت از یک بازیکن دورگه خبر داد. امید نظری بازیکنی است که به تازگی به تیم ملی دعوت شده و همه منتظر هستند تا ببینند او چه عملکردی خواهد داشت.

امید نظری از پدری ایرانی و مادری فیلیپینی در سال 1991 در مالمو سوئد متولد شده است. او اکنون در لیگ سوئد و تیم آنجل‌هولمز بازی می‌کند و پیشینه بازی در تیم مالمو را نیز دارد.

پست اصلی نظری هافبک است. او بازی خود را از مالمو آغاز کرد و در سال 2011، چهار بازی برای این تیم انجام داد و سپس به باشگاه آنجل‌هولمز که در دسته دوم سوئد حضور دارد قرض داده شد. نظری در این تیم 7 بازی انجام داد و یک گل نیز به ثمر رساند و نظر سران این تیم را به خود جلب کرد. در پایان فصل روسای باشگاه خواستار دائمی کردن قرارداد او شدند و به شکل دائم او را از مالمو به آنجل‌هولمز منتقل کردند.

امید نظری به دلیل داشتن 3 پاسپورت، می‌تواند برای 3 تیم ملی ایران، سوئد و فیلیپین به میدان برود.

به نظر می‌رسد نظری آخرین دورگه‌ای نیست که به تیم ملی دعوت می‌شود چرا که کی‌روش در سفرهای مختلف بازیکنان دیگر را هم زیر نظر گرفته است.

۱۳۹۱/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...