نسخه چاپی

برخورد با انتشار برگه‌های شرط بندی فوتبال

عاشوری گفت: باتوجه به نزدیك بودن مسابقات جام جهانی، برخی از سودجویان در صدد سوء استفاده از جو حاكم بر جامعه خصوصاً جوانان و فوتبال دوستان هستند.

به گزارش نما، عاشوري مقام مسئول در اداره‌کل ارشاد استان تهران، ممانعت از انتشار 80 هزار برگه پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال را ناشي از نظارت مستمر و نامحسوس اين اداره کل بر فعاليت چاپخانه‌هاي استان ذکر کرد.

عاشوري سرپرست روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران، با اعلام اين خبر گفت: اين اداره کل همانطور که در زمان صدور مجوز فعاليت‌هاي مختلف فرهنگي و هنري حساسيت لازم را در احراز صلاحيت‌هاي تخصصي و مورد نياز از خود نشان مي‌دهد، نظارت مستمر و دقيق بر عملکرد مجموعه‌هاي تحت نظارت خود را با جديت پيگيري مي‌کند تا اين فعاليت‌ها از مسير قانون خارج نشود.

وي با تاکيد بر تلاش اين اداره کل در جهت اجراي قانون افزود: باتوجه به نزديک بودن مسابقات جام جهاني، برخي از سودجويان در صدد سوء استفاده از جو حاکم بر جامعه خصوصاً جوانان و فوتبال دوستان هستند تا با انتشار برگه‌هاي پيش‌بيني نتايج، با جلب اعتماد آنان از موقعيت به وجود آمده سوء استفاده کنند.

عاشوري با غيرقانوني دانستن هر گونه انتشار و توزيع برگه‌هاي پيش‌بيني نتايج در مسابقات مختلف اعم از مسابقات جام جهاني، ليگ اروپا و داخلي، ضمن هشدار به فوتبال‌دوستان گفت: با نظارت دقيق و مستمر اين اداره کل از انتشار اين اقلام جلوگيري شد و چاپخانه‌هايي که درصدد انجام اين کار بودند، جهت طي مراحل قانوني به کميته ساماندهي تخلفات چاپخانه ها معرفي شدند.

مشاور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران ضمن تکذيب تعطيلي تعدادي از چاپخانه‌ها که برخي از خبرگزاري‌ها به آن پرداخته‌اند، از انجام مراحل اداري و قانوني تا صدور حکم براي اين چاپخانه‌ها خبر داد که احکام ايشان ظرف مدت 24 ساعت آينده اعلام مي‌شود.

عاشوري ممانعت از انتشار 80 هزار برگه پيش‌بيني نتايج مسابقات فوتبال، نشان از عملکرد صحيح و نظارت دقيق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران دانست و بر ادامه اين بازرسي‌ها و نظارت‌هاي دقيق بر عملکرد چاپخانه‌ها و تشديد آن در اين ايام تاکيد کرد و از تمامي موسسات و مراکز فرهنگي و هنري تحت نظارت اين اداره کل خواست تا بر اساس وظايف قانوني خود و در حيطه قانون حرکت کنند چرا که هر گونه تخلف و عبور از چارچوب قانوني جدي‌ترين برخورد را در پي خواهد داشت.

روز گذشته مشاور اجرايي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از جمع آوري 40 هزار برگه شرط بندي فوتبال که در 6 چاپخانه تهران چاپ شده‌اند، خبر داده بود اما شايعه تعطيل شدن اين چاپخانه‌ها را تکذيب کرد.

۱۳۹۳/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...