نسخه چاپی

هاآرتص:دادگاه‌های اسرائیل نمایشی‌است

هاآرتص نوشت: از میان ۱۸ پرونده‌ای كه در خلال ۲ سال گذشته در شكایت از رژیم صهیونیستی باز شده فقط یك پرونده به محكومیت این رژیم انجامیده است و این نشان آن است كه این تحقیقات دادگاهی صوری و نمایشی است.

به گزارش نما، پایگاه خبری «عکا» نوشت: در پی صدور بیانیه‌های بین‌المللی و تاکید بر تحقیق پیرامون یک ویدئو که نحوه شهادت ناجوانمردانه دو فلسطینی «ندیم نواره» و «محمد سلامه» به دست رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد مقامات رژیم اشغالگر قدس قول دادند تحقیقی را در این مورد آغاز کنند.

روزنامه «هاآرتص» در گزارشی ضمن پرداختن به این موضوع نوشت تحقیقات در موارد قبلی مشابه این نشان می‌دهد که این وعده‌ها دروغی بیش نیستند از بین 18 پرونده تحقیقی که در خلال دو سال گذشته باز شده فقط یکی از این پرونده‌ها به محکومیت رژیم صهیونیستی انجامیده است.

بر اساس گزارش هاآرتص از بین این 18 پرونده باز شده در خلال 2 سال گذشته، پنج پرونده همچنان مفتوح است و پیش‌بینی می‌شود که سرنوشت آن نیز شبیه به دهها پرونده دیگری باشد که بدون حسابرسی بسته شده است. علاوه بر این مقامات رژیم صهیونیستی مانع از تحقیق در عملیات‌های کشتار جمعی و اعدام میدانی که در صحنه‌های درگیری رخ می دهد می‌شوند، اقداماتی که بارها رخ داده است.

منبع: فارس

۱۳۹۳/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...