نسخه چاپی

بازگشت مجری خانم برنامه«كافه سوال»

تهیه‌كننده برنامه «كافه سوال» در خصوص برگشت مژده لواسانی به برنامه‌اش زنده‌اش، گفت: این برنامه فعلا با اجرای خانم لواسانی همراه است؛ البته انتخاب مجری بستگی به شرایط هم دارد.

تهیه‌کننده برنامه «کافه سوال» در خصوص برگشت مژده لواسانی به برنامه‌اش زنده‌اش، گفت: این برنامه فعلا با اجرای خانم لواسانی همراه است؛ البته انتخاب مجری بستگی به شرایط هم دارد.

سهیل سلیمانی در این زمینه توضیح داد: برنامه «کافه سوال» از - شنبه (سوم خرداد ماه) - با اجرای مژده لواسانی به روی آنتن رفته است و همچنان با اجرای وی ادامه دارد‌. این برنامه از شب گذشته پرداختن به بحث ازدواج و باید و نبایدهای آن را آغاز کرده است و فعلا ظرف دو سه هفته آینده این بحث در برنامه‌ ادامه دارد.

تهیه‌کننده برنامه «کافه سوال» در پایان از احتمال حضور جمشید مشایخی و همسرش در برنامه امشب خبر داد و گفت: میهمانان برنامه هنوز به طور قطع مشخص نیستند ولی احتمال دارد آقای مشایخی به همراه همسرش در برنامه امشب «کافه سوال» حاضر شوند.

اولین مجری برنامه «کافه سوال» مژده لواسانی بود. وی حدود دو هفته اجرا را به هومن ستوده سپرد و بار دیگر به این برنامه‌ی گفت‌وگو محور باز گشته است.

۱۳۹۳/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...