نسخه چاپی

بانكی كه تسهیلات كفن و دفن می‌دهد

مدیرعامل بانك شهر از اعطای تسهیلات خدمات كفن و دفن به افراد نیازمند خبر داد و گفت:‌ بنا داریم با صدور كارت‌های شهروندی این امكان را فراهیم كنیم كه تمامی امور مالی شهروندان از یك كارت انجام شود.

مدیرعامل بانک شهر از اعطای تسهیلات خدمات کفن و دفن به افراد نیازمند خبر داد و گفت:‌ بنا داریم با صدور کارت‌های شهروندی این امکان را فراهیم کنیم که تمامی امور مالی شهروندان از یک کارت انجام شود.
حسین محمدپورزرندی در جمع خبرنگاران از برنامه بانک شهر برای پرداخت تسهیلات کفن و دفن خبر داد و اظهار داشت: در شرع مقدس اسلام، همیاری و مساعدت با خانواده مصیبت‌دیده که عزیزی را از دست داده‌اند، امری مورد تاکید بوده و از این جهت بانک شهر با هماهنگی سازمان بهشت زهرا(س) اقدام به اعطای تسهیلات به خانواده‌های معزای نیازمند برای انجام امور کفن و دفن می‌نماید.

وی تأکید کرد: در صورتی که خانواده‌ عزادار جهت انجام امور خاکسپاری عزیز از دست رفته خود، به جهت نداشتن استطاعت کافی نیاز به کمک مالی داشته باشند، شعبه بانک شهر، مستقر در سازمان بهشت زهرا، تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان‌قیمت با کمترین تشریفات اداری به منظور انجام امور کفن و دفن ارایه می‌کند.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: سازمان بهشت زهرا، بخشی از اطلاعات افراد نیازمند جهت اعطای تسهیلات در هنگام کفن و دفن را در اختیار داشته و با هماهنگی بانک شهر و سازمان بهشت زهرا این تسهیلات اعطاء می‌شود.

به گفته پورزرندی، این تسهیلات از منابع قرض‌الحسنه بانک و بین یک تا 3میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

۱۳۹۳/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...