نسخه چاپی

لیست قطعی جبهه متحد اصولگرایان در خراسان رضوی اعلام شد

عضو هیئت داوری جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی لیست قطعی كاندیدای جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی را اعلام كرد.

محمد‌دهقان دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: اسامی کاندیداهای این جبهه از سوی شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان کشور به صورت قطعی مورد تایید قرار گرفته است.

وی با اشاره به کاندیدای حوزه انتخابیه مشهد و کلات افزود: جواد آرین‌منش، حجت‌الاسلام حسین‌زاده بحرینی، سید‌هاشم بنی‌هاشمی، انسیه غفوری، علی مولوی حقیقی، جواد کریمی قدوسی و سید‌امیرحسین قاضی‌زاده از حوزه انتخابیه مشهد و کلات اعلام شده‌اند.

عضو هیئت داوری جبهه متحد اصولگرایان در خراسان رضوی با اشاره به لیست کاندیداهای جبهه متحد در شهرستان‌های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: آقایان حسین سبحانی‌نیا از حوزه انتخابیه نیشابور، حسین محمد‌زاده از درگز، محمد‌ اسماعیل‌نیا از حوزه انتخابیه کاشمر، علی بروغنی از سبزوار، محمد دهقان از چناران، طرقبه و شاندیز، محمد‌علی رضایی از تربت حیدریه، غلامرضا اسد‌اللهی از تربت جام و تایباد به عنوان نامزدهای قطعی جبهه اصولگرایان در شهرستان‌های خراسان رضوی معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اسامی سایر کاندیداهای خراسان رضوی از سوی جبهه متحد اصولگرایان کشور اعلام شده است امیدواریم در روز آینده سایر کاندیداها برای حوزه‌های انتخابیه دیگر از سوی تهران قطعی و به خراسان رضوی اعلام شود.

دهقان در ادامه با اشاره به اعلام ۷ نفر از سوی جبهه متحد اظهار داشت: هیئت داوری جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی ابتدا اسامی ۷ نفر و سپس اسامی ۵ نفر را به تهران اعلام کرد و اما براساس نظر‌سنجی‌ها و مصالح استان جبهه متحد اصولگرایان به این نتیجه رسید که برای حوزه انتخابیه مشهد ۷ نفر را اعلام کنند تا مردم مشهد با توجه به تعدد اصولگرایان واجد‌ صلاحیت بتوانند از بین ۷ نفر اعلام شده ۵ نفر را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه اعلام اسامی نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در خراسان رضوی به معنای نادیده گرفتن صلاحیت سایر نامزدهای اصولگرایان نیست تصریح کرد: جبهه متحد اصولگرایان با توجه به صلاحیت‌های عمومی و کارآمدی و توان علمی تخصصی افراد و نیز مقبولیت مردمی آنها از بین کاندیداهای اصولگرا این افراد را به عنوان نامزدهای جبهه اعلام کرده است.

عضو هیئت داوری جبهه متحد اصولگرایان خراسان رضوی در پایان با اشاره به هم‌پوشانی این جبهه با سایر جبهه اصولگرایان گفت: معمولا جبهه‌های دیگر از بین نامزدهای مورد تایید قرار گرفته جبهه متحد اصولگرایان لیست خود را انتخاب می‌کنند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...