نسخه چاپی

محدودیت ترافیكی جاده‌‌ها

تردد انواع وسایل نقلیه در محور كندوان از ساعت 15:30 فردا سه‌شنبه تا ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه از كرج به مرزن‌آباد ممنوع است. همچنین تردد از ساعت 18:30 فردا تا ۳۰ دقیقه بامداد روز چهارشنبه از دزدبن به سمت كرج، یك‌طرفه خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور و تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، ‌در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

* محدودیت ترافیکی جاده‌‌ها تا روز جمعه ۹ خرداد

در محور کرج- چالوس (کندوان) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه ۰۶/۰۳/۹۳ الی ۰۰:۳۰ بامداد روز چهارشنبه ۰۷/۰۳/۹۳ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۳۰ روز سه شنبه ۰۶/۰۳/۹۳ الی ۰۰:۳۰ بامداد روز چهارشنبه ۰۷/۰۳/۹۳ از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد ( دزدبن) به سمت کرج، به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه ۰۹/۰۳/۹۳ الی ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه ۱۰/۰۳/۹۳ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۰۹/۰۳/۹۳ الی ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه ۱۰/۰۳/۹۳ از۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد ( دزدبن) به سمت کرج، بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌محدودیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین، حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی مستثنی است.

در محور کرج- چالوس (کندوان)‌ تردد انواع تریلر‏، کامیون و کامیونت، کماکان ممنوع است.

در محور هراز‌ تردد همه تریلرها کماکان ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی‌ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۰۵/۰۳/۹۳ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ‌ممنوع است.

در محور فیروزکوه‌ تردد همه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سه‌شنبه و جمعه مورخ ۰۶ و ۰۹/۰۳/۹۳ از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز دوشنبه مورخ ۰۵/۰۳/۹۳ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۰۹/۰۳/۹۳ از محورهای کرج- چالوس ( کندوان) هراز، فیروز کوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

* محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه

محور شمشک – دیزین (جاده اختصاصی حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) واقع در استان البرز به ‌دلیل بارش برف‌ تا اطلاع ثانوی مسدود است، البته همه روزه‏ امکان تردد از تهران به محور شمشک تا پارکینگ بالا، از ساعت ۷ لغایت ۱۷، همین طور از کرج به محور دیزین تا پارکینگ پایین‌ به‌طور ۲۴ ساعته میسر است.

محور شهداد- نهبندان‌ مقطع واقع در استان کرمان‌ به دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر ۶۰ تا ۷۳ ‌تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محور پونل – خلخال‌ (از سه‌راهی پونل تا ورودی جاده زندانه) مقطع واقع در استان گیلان‌ به دلیل بارش برف‌ تا اطلاع ثانوی مسدود است.

* محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

محور ازنا ـ شازند، واقع در استان لرستان، در مورخ دوشنبه ۱۱ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ به دلیل اجرای عملیات راهسازی و ریزش برداری در حدفاصل کیلومتر ۶۰۰/۸ تا ۹۰۰/۸ ، مسدود و به ‌دلیل زمان کوتاه عملیات، فاقد مسیر جایگزین است.

محور آزادشهر ـ خوش ییلاق‌، واقع در استان گلستان،کیلومتر ۲۰، تا تاریخ ۲۴/۰۴/۹۳، از ساعت ۸ الی ۱۷ به دلیل عملیات واریانت تکمیلی، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه رشت ـ قزوین‌ واقع در استان گیلان‌ کیلومتر ۲۰، از تاریخ ۰۷/۰۲ لغایت ۱۰/۰۳/۹۳، شنبه تا سه‌شنبه هر هفته ساعت ۸ الی ۱۸ به دلیل ادامه اجرای عملیات مرمت درز انبساط پل توتکابن ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۱۳۹۳/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...