نسخه چاپی

مناظره عجیب رؤسای سابق اطلاعات عربستان و موساد

یك موسسه غربی اعلام كرده است كه تا چند ساعت آینده مناظره‌ای میان رییس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان و رییس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" در بروكسل پایتخت بلژیك آغاز خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از العالم، گفته شده است که ترکی فیصل و عاموس یدلین برای بررسی قضایای مرتبط با اوضاع منطقه ای، امنیت خاورمیانه و نیز مساله هسته ای ایران با هم مناظره خواهند کرد.

انتشار خبر عجیب مناظره میان رژیم صهیونیستی و عربستان درحالی است که دو طرف در بسیاری از مسایل منطقه با هم همکاری آشکار و پنهانی دارند، از این رو برگزاری مناظره میان این دو عجیب و شگفت آور است.

مرکز "ژرمن مارشال فاند آف یونایتد استیتس" (German Marshall Fund of the United States) اعلام کرد که این مناظرۀ "بی نظیر" را روز دوشنبه به صورت زنده پخش خواهد کرد.

به گفته برخی منابع، این بحث و مناظره، چندین موضوع و مسایل جاری خاورمیانه از جمله آینده روند سازش در فلسطین و برنامه هسته ای ایران را شامل می شود.

ترکی فیصل در حال حاضر رییس "شورای پژوهشی و مطالعاتی ملک فیصل" است و یدلین، اداره "آکادمی مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی" در تل اویو را به عهده دارد.

این مناظره مطبوعاتی قرار است با مدیریت دیوید اگناتوس نویسنده و دستیار سردبیر روزنامه واشنگتن پست امریکا برگزار شود.

۱۳۹۳/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...