نسخه چاپی

علیرضا منادی در گفتگو با نما:

موانع قانونی باید از مسیر تولید برداشته شود تا رونق اقتصادی صورت پذیرد

عکس خبري -موانع قانوني بايد از مسير توليد برداشته شود تا رونق اقتصادي صورت پذيرد

نماینده مردم تبریز گفت:مجلس برنامه‌ای را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تنظیم كرده است ؛ كه این طرح را با قید یك فوریت تصویب كرد.

به گزارش نما ،عليرضا منادي سفيدان نماینده مردم تبریز در رابطه با اقدامات مجلس شوراي اسلامي در راستاي تحقق اقتصادمقاومتي گفت: مجلس برنامه‌اي را در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي تنظيم كرده است ؛ كه اين طرح را با قيد يك فوريت تصويب كرد.
وي افزود: مطابق سخن رييس مجلس شوراي اسلامي كه بايد موانع قانوني ،از مسير توليد برداشته شود تا رونق و رشد اقتصادي صورت پذيرد. در اين طرح مجلس از دولت و تمامي مسوولين و وزرا در خواست كرده‌است كه ظرف مدتي معين همه دستگاهها درهركجا كه مشكل دارند، موانع را اعلام كنند تا مجلس از جهت قانوني اقدام نمايد و آن قوانين اصلاح نمايد .
نماينده مردم تبريز با اشاره به افزايش فعاليت كميسيون‌هاي اقتصادي با رويكرد تبيين اقتصاد مقاوتي خاطر نشان كرد: علاوه بر بررسي طرحهاي حوزه اقتصاد در مجلس بر فعاليتهاي كميسيونهاي ويژه اقتصادي مجلس افزوده شده است، همچنين در كميسيونهاي ديگر نيز در كنار كارها و بحثهاي تخصصي خود ، نيم نگاهي به بحث اقتصاد مقاومتي ،فرهنگ و مديريت جهادي هم وجود دارد .

۱۳۹۳/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...