نسخه چاپی

وزیر بهداشت: اهدای عضو رایگان می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: اهدا كنندگان عضو نیازی به پرداخت هزینه‌های بیمارستانی ندارند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، حسن قاضی‌زاده هاشمی سه شنبه شب در آیین شصتمین سالگرد تاسیس بیمارستان نمازی اظهار داشت: هیچ چیزی بدتر از جهل وجود ندارد و جهل شوم‌ترین پدیده‌ای است که می‌تواند وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نخستین خیّر دنیای اسلام حضرت خدیجه بود، افزود: پیامبر اکرم(ص) برای آموختن و دانستن و برای اتمام مکارم اخلاق مبعوث شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: کار خیر ماندگارترین یادگاری است که هر انسانی بعد از فرزندانش از خود به یادگار می‌گذارد و انجام دادن کار خیر باعث آرامش روح انسان می‌شود.

وی تصریح کرد: بی شک راه مرحوم نمازی راهی خالصانه بوده است که تا ابد ادامه خواهد داشت چرا که این عزتی است که خداوند به او داده است.

قاضی‌زاده بیان کرد: راه مرحوم نمازی باید ادامه پیدا کند تا دیگران از ثمرات آن بهره‌مند شوند و امید است که در آینده شاهد بیمارستان‌های زنجیره‌ای نمازی باشیم.

وی ابراز داشت: این افتخار است که استان فارس مهد خیرین بزرگ بوده و امیدوارم همه ما توفیق انجام کارهای خیر را داشته باشیم.

وزیر بهداشت ابراز داشت: یاد کسانی را که جان خود را برای این مرزوبوم وقف کرده‌اند تا ایران اسلامی سرافراز بماند گرامی می‌داریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خدمات بیمارستانی برای اهداکنندگان عضو رایگان است و اهدا کنندگان حتی نیازی به پرداخت همان 10 درصد اعلام شده در طرح نظام جامع سلامت هم ندارند و تمام هزینه‌های بیمارستانی آنان را دولت تقبل و پرداخت خواهد کرد.

به گزارش فارس، در این آیین از سردیس مرحوم نمازی، لوگو و تمبر یادبود بنیاد خیریه، اوراق مشارکت وقف جمعی و وب سایت بنیاد خیریه رونمایی شد.

۱۳۹۳/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...