نسخه چاپی

خلیلیان مانع استقلالی شدن هادی عقیلی

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با عقیلی و ابراهیمی مذاكره می‌كنیم تا مانع رفتن‌شان به استقلال و تیم‌های دیگر شویم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهرزاد خلیلیان در خصوص حاشیه‌هایی که بعد از عقد قرارداد باشگاه سپاهان با وریا غفوری به وجود آمد، اظهار داشت: پیش از اینکه با وریا غفوری قرارداد ببندیم از وضعیت قرارداد این بازیکن با دیگر باشگاه‌ها استعلام گرفتیم، با این وجود اکنون با باشگاه نفت وارد یک دعوا شده‌ایم.

وی با اشاره به ادعای باشگاه نفت تهران مبنی بر داشتن قرارداد با غفوری افزود: اکنون غفوری از این حاشیه‌هایی که به وجود آمده شاکی است و می‌گوید که با نفت قرارداد دو ساله منعقد کرده که تا پایان لیگ سیزدهم اعتبار داشته است. البته این مشکلی که به وجود آمده برای اولین بار نیست که از سوی باشگاه نفت به وجود می‌آید. نفتی‌ها فصل گذشته نیز در خصوص یعقوب کریمی چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کردند. نمی‌دانم این عادت باشگاه نفت است یا آنها فقط با بازیکنانی که به سپاهان می‌آیند مشکل دارند!

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه سایت باشگاه نفت به صورت رسمی جدایی غفوری و پیوستن این بازیکن به تیم ما را اعلام کرده بود، عنوان کرد: می‌خواهم بدانم اگر غفوری با باشگاه نفت قرارداد داشته، چرا برای تمدید قرارداد با این بازیکن مذاکره کرده‌اند؟ وقتی بازیکنی با باشگاهی قرارداد دارد دیگر نیازی به مذاکره نیست. ما اکنون با شجاع خلیل‌زاده، یعقوب کریمی و برخی بازیکنان قرارداد داریم که دیگر نیاز نیست با آنها مذاکره کنیم اما باید با امید ابراهیمی و هادی عقیلی که قراردادشان به پایان رسیده مذاکره کنیم. این مسائل جزو اصول باشگاهداری است.

خلیلیان درباره اینکه گفته شده از سوی سازمان لیگ ابلاغیه‌ای به باشگاه سپاهان رسیده تا در خصوص عقد قرارداد با غفوری توضیحاتی ارائه شود، گفت: از سوی سازمان لیگ هیچ ابلاغیه و نامه‌ای به دست ما نرسیده است. جالب اینجاست که نامه‌ای که از سوی باشگاه نفت به سازمان لیگ رفته، زودتر از سازمان لیگ به باشگاه سپاهان رسیده است. یعنی آقایان نامه اعتراض خود را به سازمان لیگ فرستاده‌اند و رونوشت آن را به باشگاه سپاهان ارسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: وقتی نامه اعتراض باشگاه نفت به سازمان لیگ به دست ما رسید، از سازمان لیگ استعلام گرفتیم که جریان این نامه چیست که آنها گفتند هنوز نامه‌ای به دست‌شان نرسیده که برای ما ارسال کنند. البته ما مشکلی از این جهت نداریم و حتی پرینت خبر سایت رسمی باشگاه نفت را داریم که جدایی غفوری و پیوستن این بازیکن به سپاهان را تأیید کرده‌اند. غفوری نیز اعلام کرده می‌خواهد این قضیه را از طریق یک وکیل پیگیری کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنانی چون احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی و هادی عقیلی در لیست فصل بعد استقلال و چند تیم دیگر حضور دارند، عنوان کرد: پیش از هر چیز باید بگویم که احسان حاج‌صفی با ما قرارداد دارد. خیلی‌ها به دنبال این بازیکن هستند و حتی از تیم‌های قطری نیز پیشنهادهایی به باشگاه رسیده تا حاج‌صفی را در اختیار بگیرند. عقیلی و ابراهیمی نیز بازیکن آزاد هستند. با عقیلی امروز (سه‌شنبه) مذاکره خواهیم کرد تا او را حفظ کنیم. مذاکره با ابراهیمی هم در دستور کار ماست اما او فعلاً در ایران نیست.

خلیلیان تاکید کرد: هدف ما حفظ مهره‌های خوب سپاهان است و مطمئناً با عقیلی و ابراهیمی نیز مذاکره خواهیم کرد تا از رفتن آنها به استقلال یا تیم‌های دیگر جلوگیری کرده و قراردادشان را تمدید کنیم.

وی در خصوص پیشنهادهای خارجی مهدی شریفی نیز گفت: این بازیکن آینده‌دار سپاهان جزو بازیکنان مدنظر کی‌روش است. مهدی شریفی اکنون یک سرمایه بزرگ محسوب می‌شود که گل او به الهلال عربستان نیز جزو برترین گل‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد: به گفته لوکا رادمن، مربی بدنساز فصل گذشته تیم‌مان، شریفی به خاطر سرعت بالا، چهارچوب شناسی، شم گلزنی و استعداد کم‌نظیری که دارد کریستیانو رونالدوی فوتبال ایران محسوب می‌شود. این بازیکن یک پیشنهاد جدی از یونان و پیشنهاد دیگری هم از اتریش دارد اما اکنون زمان مناسبی نیست که در این خصوص صحبت کنیم. باید بعد از جام جهانی درباره این مسئله صحبت کنیم تا عملکرد شریفی در تیم ملی هم ارزیابی شود.

خلیلیان همچنین درباره زمان بازگشت زلاتکو کرانچار به ایران و آغاز تمرینات تیم سپاهان، عنوان کرد: آقای کرانچار تا 20 روز دیگر به ایران می‌آید و بعد از بازگشت ایشان تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد. اولین دور تمرینات ما نیز در ترکیه آغاز خواهد شد و در این کشور اردو برپا می‌کنیم.

۱۳۹۳/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...