نسخه چاپی

آقای خالد مشعل، شاید ببخشیم اما فراموش نمیكنیم

عکس خبري -آقاي خالد مشعل، شايد ببخشيم اما فراموش نميکنيم

یادمان باشد كه چنین افرادی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، چرا كه سلاح‌های اهدایی ارتش سوریه را از خانه‌های خود بیرون كشیدند و در اردوگاه‌های یرموك و الحسینیه، نه تنها فلسطینی‌كشی كردند، بلكه صاحبان سلاح را هم از پای درآوردند و اینك هیچ كشور عربی حاضر به راه دادن به آن‌ها نیست، چرا كه به شدت از خیانت آن‌ها می‌ترسند.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، حسن شمشادی، خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر به سوریه روز دوشنبه در صفحه فیسبوک خود اینگونه نوشت:

رییس دفتر سیاسی حماس ، چند روز پیش :
"ما حمایت‌های بشار اسد و مردم سوریه از فلسطین را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و به قدرت حزب الله و گروه‌های فلسطینی در محور مقاومت افتخار می‌کنیم.
نقش جمهوری اسلامی در موضوع سوریه را سازنده است، ما قددران نقش ارزنده سوریه در کمک به فلسطین هستیم"

پی نوشت یک: اعتراف به اشتباه استراتژیک و خطای فاحش درباره سوریه و حامیان مقاومت، و غلطیدن به آغوش عربستان، قطر و ترکیه، آنهم پس از سه سال، نخستین پیام واضح این اظهارات است .

پی نوشت دو: به نظر می رسد پیروزی های ارتش سوریه، ناکام ماندن تروریست ها و حامیان غربی و عربی آنها، در رسیدن به اهدافشان، هراس از حذف شدن یا کم رنگ شدن حماس در محور مقاومت،و نیز خوف از چند دستگی در حماس، و تشدید شکاف ها میان آنان، علت این عقب نشینی فاحش، کامل و یکباره از مواضع سه ساله درباره سوریه باشد .



پی نوشت سه: خالد مشعل که گمان می‌کرد‌ با پیروزی اخوانی‌ها در مصر، دیگر نیازی به ایران و سوریه و حزب‌الله ندارد،فلسطین را واگذاشت و اینگونه پرچم " ارتش موسوم به آزاد سوریه " ، یکی از گروه های مسلح و تروریست مخالف نظام این کشور را بلند کرد، حال که نه اخوانی در مصر مانده است و نه محمد مرسی، دریافته که راهی جز " بازگشت " با گردنی کج ، به اصل محور مقاومت وجود ندارد .

پی نوشت چهار: آقای خالد مشعل گروه تروریستی" احفاد الرسول " که با پول کشور محل اقامت کنونی شما و عضویت نیروهای حماس تشکیل شد ، همچنان در سوریه علیه نظام، ارتش ، و مردم این کشور می جنگند و خون می ریزد، اگر از گفته ها و اعمال خود پیشمانید، دستور دهید تا آنان اگر هم به ارتش سوریه برای مقابله با تروریست ها نمی پیوندند، سلاحشان را زمین بگذارند و تسلیم شوند، که دو صد گفته چون نیم کردار نیست .

پی نوشت پنج: ‌وجود هزاران سند و مدرک، نشان می‌دهد اعضای حماس ‌کاملاً سازمان یافته، علیه ارتش سوریه که آن‌ها را برای نبردهای ۲۲روزه و هشت روزه علیه رژیم صیهونیستی آموزش داده ‌و موشک‌ و سلاح در اختیارشان گذاشته بود، وارد نبرد شدند و تاکنون صدها عضو حماس، در درگیری ها به دست ارتش سوریه به هلاکت رسیده‌اند که شوربختانه برخی از آن‌ها از افسران پلیس و فرماندهان گردان‌های قسام هستند .

پی نوشت شش: آقای خالد مشعل، شما حمایت های چهل ساله سوریه از مردم فلسطین و آرمانهای مقاومت، پناه دادن به میلیون ها آواره، اعطای زمین و خانه و کار و شناسنامه و گذرنامه و هویت، به آنان را به راحتی و به طرفه العینی فراموش کردید، آیا تضمینی وجود دارد که این بار به یکباره به آلزایمر پیشرفته دچار نشوید ؟!



پی نوشت هفت: ‌‌شاید بتوان هر چیز را ‌فراموش کرد، ولی دور افتخار زدن شما جناب خالد مشعل و دیگر رهبران حماس با پرچم تروریست‌های سوری در غزه را نمی‌توان به هیچ عنوان ‌از یاد برد.


پی نوشت هشت: صرف نظر از تصمیم گیری های شورای عالی امنیت ملی و وزارت محترم امور خارجه ، در این مساله مهم، باید هوشیار بود که " دو بار از یک سوراخ گزیده نشویم " که " آزموده را دوباره آزمودن خطاست ".

پی نوشت نه: یادمان باشد که چنین افرادی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، چرا که سلاح‌های اهدایی ارتش سوریه را از خانه‌های خود بیرون کشیدند و در اردوگاه‌های یرموک و الحسینیه، نه تنها فلسطینی‌کشی کردند، بلکه صاحبان سلاح را هم از پای درآوردند و اینک هیچ کشور عربی به دلیل رفتارشان در قبال دولت و مردم سوریه، حاضر به راه دادن به آن‌ها نیست، چرا که به شدت از خیانت آن‌ها می‌ترسند.

پی نوشت ده: یاد حرفهای چهل ماه پیش بشار اسد در ابتدای بحران افتادم که گفت، روزی را می بینیم که همه کسانی که علیه سوری ها ایستادند تک تک بیایند و از مواضع و کارهاشان عذرخواهی کنند و طلب ببخشش کنند و اینک با ایستادگی مردم و ارتش سوریه، آن روز فرا رسیده است.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...