نسخه چاپی

زمان اجرای طرح دندان‌پزشك خانواده

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در شیراز با بیان اینكه برنامه‌های طرح پزشك خانواده تا هفته آینده اعلام می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم در صورت تأمین اعتبار پس از پزشك خانواده طرح دندان‌پزشك خانواده را اجرا كنیم.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه وقف در بخش سلامت خدمتی است به نیازمندان و کار خیر و پسندیده‌ای است که مردم با شرکت در آن ذخیره‌ای برای آخرت به دست می‌آورند، اظهار کرد: علاقه‌‌مند هستیم که استان فارس الگویی در طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع برای کشور باشد.

وی افزود: استان‌های فارس و مازندران در دولت یازدهم برای اجرای طرح پزشک خانواده در نخستین گام انتخاب شدند، اما به‌سبب ایراداتی در ستاد و مرکز اجرای طرح و به‌سبب منابع مالی این طرح تاکنون به‌درستی اجرا نشده است.

هاشمی گفت: امیدواریم با اقدامات خوب در قدم‌های اولیه امسال اجرای کامل نظام ارجاع را در این دو استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طرح پزشک خانواده در همه استان‌ها اجرا می‌شود، تصریح کرد: با همان تعهد و به‌صورت روز اول طرح پزشک خانواده پس از آماده شدن زیرساخت‌ها، گام به گام اجرا می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا هفته آینده برنامه‌های طرح پزشک خانواده اعلام می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم در صورت تأمین اعتبار پس از پزشک خانواده طرح دندان‌پزشک خانواده را اجرا کنیم.

هاشمی با بیان اینکه اهدا‌کنندگان عضو سبب افتخار جامعه‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون اهداکنندگان عضو موظف به پرداخت 10 درصد هزینه‌های بیمارستان بودند و از این به بعد، همه هزینه‌ها را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌پردازد.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...