نسخه چاپی

بازیكنی كه مشتاق ملاقات با دایی است

ستاره جوان پرسپولیس كه حسابی تحت تاثیر شخصیت سرمربی این تیم قرار دارد، برای پاسخ به پیشنهاداتش منتشر مشورت وی است.

به گزارش نما به نقل از نود، با اینکه هنوز یک فصل از قرارداد پیام صادقیان با پرسپولیس باقی مانده اما چند پیشنهاد قابل توجه که گفته می‌شود یکی، دو تا از آنها از آن طرف آبهاست باعث شده تا حضور صادقیان در پرسپولیس برای فصل آینده با ابهاماتی روبه‌رو شود.


هر چند از گوشه و کنار خبر می‌رسد که هافبک، مهاجم نفوذی سرخپوشان با یک پیشنهاد داخلی قابل توجه نیز روبه‌رو شده اما تأثیرگذاری فراوان دایی روی شخصیت صادقیان باعث شده تا این بازیکن با انگیزه و جوان برای تصمیم‌گیری در خصوص فصل آینده چشم انتظار بازگشت دایی از فرنگ شود.


صادقیان که اواخر هفته گذشته به گلایه از برخی اتفاقات فوتبالی از جمله جا ماندن از جام جهانی پرداخته بود، قصد دارد تا در روزهای آینده و پس از بازگشت شهریار شخصا طی ملاقاتی با وی در مورد آینده حرفه‌ای‌اش با دایی صحبت کند.


البته در یک سال اخیر صادقیان بارها در مورد مختلف از دایی مشاوره خواسته و نکته جالب اینکه شهریار هم از این بابت مشکلی ندارد و به دفعات در شرایط مختلف کمک‌حال هافبک جوان تیمش بوده است.


حتی چندی پیش وقتی بحث حضور صادقیان در لیگ‌های عربی مطرح شد دایی به او توصیه کرد تا هرگز برای ادامه فوتبال به این لیگ‌ها نرود و تنها به پیشنهادات اروپایی فکر کند.


حالا که گفته می‌شود صادقیان مدنظر یکی، دو تیم اروپایی قرار گرفته باید دید که در نهایت مشورت صادقیان با دایی چه نتیجه‌ای خواهد داد.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...