نسخه چاپی

اعزام تیم مجرب پزشكی به مكه

سخنگوی كمیسیون بهداشت از اعزام تیمی مجرب به مكه معظمه به‌منظور آمادگی هر چه بیشتر برای جلوگیری از سرایت این ویروس به حجاج ایرانی خبر داد و گفت: هیچ گونه جای نگرانی در مورد شیوع این ویروس در كشور وجود ندارد.

محمدحسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد اخبار منتشره مبنی بر شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: روز دوشنبه در جلسه‌ای که با وزیر محترم بهداشت ودرمان در کمیسیون داشتیم ایشان گزارش مفصلی از وضعیت این ویروس در کشورمان ارائه داد که طبق آن تعداد مبتلایان صرفاً سه نفر است.

به گزارش فارس ، وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه بسیار دقیقی که از سوی وزارت بهداشت برای عدم گسترش این ویروس انجام شده است اظهار کرد: این سه نفر نیز تحت درمان قرار دارند.

قربانی با رد شایعاتی که در آن اتلاف بخشی از دام‌های کشور در برخی مناطق ناشی از ویروس کرونا عنوان شده است، گفت: پس از انجام آزمایش‌ها مشخص شد این مرگ و میر هیچ ربطی به ویروس کرونا نداشته است.

وی از اعزام تیمی مجرب به مکه معظمه و هماهنگی‌های صورت‌گرفته با سازمان حج و زیارت به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای جلوگیری از سرایت این ویروس به حجاج ایرانی خبر داد و گفت: در این زمینه مطبوعات و رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به افکار عمومی وافزایش سطح آگاهی‌های مردم در مورد نحوه ابتلا به این ویروس دارند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در پایان تأکید کرد: با تدابیر و تصمیمات جدی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نیز همت جدیدیت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هیچ گونه جای نگرانی در مورد شیوع این ویروس در کشور وجود ندارد.

۱۳۹۳/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...