نسخه چاپی

آغاز‌ تشییع‌ پیكر آیت‌الله‌ زرندی‌ در كرمانشاه

با حضور اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار كرمانشاه مراسم تشییع پیكر آیت‌الله زرندی نماینده فقید مردم استان كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از محل مسجد آیت‌الله بروجردی آغاز شد.

مراسم تشییع آیت‌الله زرندی نماینده فقید مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری دقایقی قبل آغاز و پیکر این عالم جلیل‌القدر بر روی دستان مردم مومن و ولایتمدار استان کرمانشاه از محل مسجد آیت‌الله بروجردی به سمت مسجد جامع کبیر کرمانشاه در حال تشییع است.

پس از تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله زرندی توسط آیت‌الله موسوی بجنوردی، پیکر نماینده فقید مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در حوزه علمیه امام خمینی (ره) استان به خاک سپرده می‌شود.

مراسم ختم مرحوم آیت‌الله زرندی نیز در ساعت 16 تا 18 پنج‌شنبه هشتم خرداد ماه (امروز) در مسجد حوزه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون امور مجلس رئیس جمهوری در این مراسم سخنرانی می‌کند.

آیت‌الله محمدحسین زرندی نماینده فقید مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری دوشنبه پنجم خرداد ماه امسال در سن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

وی از سال 63 با حکم امام خمینی(ره) به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شد و تا اواخر سال 86 عهده‌دار این مسئولیت بود و در دوره‌های اول، سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری نیز به‌نمایندگی از مردم استان کرمانشاه حضور داشت.

۱۳۹۳/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...