نسخه چاپی

پرسپولیس حریف الاتحاد شد

عکس خبري -پرسپوليس حريف الاتحاد شد

نمایندگان فوتبال كشورمان با برتری مقابل حریفان عربی خود راهی مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته با برگزاری 8 دیدار آغاز ‌شد که در آن تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با برتری مقابل رقبای خود به جمع 16 تیم برتر آسیا راه یافتند.

**گروه سوم:

سپاهان با اقتدار صعود کرد

در این گروه دو دیدار همزمان برگزار شد که در یکی از این دو بازی سپاهان ایران در ورزشگاه فولاد‌شهر با نتیجه 2 بر یک مقابل الاهلی عربستان و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر به پیروزی رسید تا شاگردان کرانچار با 13 امتیاز و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی رقابت‌ها شوند. نکته قابل توجه اینکه امروز استقلال حتی با کسب یک تساوی در تک دیدار مرحله یک هشتم نهایی حریف سپاهان خواهد شد. الاهلی عربستان نیز به عنوان تیم دوم گروه حریف الجزیره امارات، تیم اول گروه اول در مرحله یک هشتم نهایی شد.



در دیگر دیدار این گروه که به صورت تشریفاتی برگزار شد، النصر امارات با نتیجه 2 بر یک از سد لخویا قطر گذشت.



*جدول رده‌بندی گروه سوم:



1-سپاهان ایران 13 امتیاز



2-الاهلی عربستان 10 امتیاز



3-لخویا قطر 6 امتیاز



4-النصر امارات 6 امتیاز



**گروه چهارم:



مجیدی مصدوم شد، الهلال صدرنشین/رویارویی پرسپولیس با الاتحاد



از گروه چهارم رقابت‌ها شب گذشته دو دیدار برگزار شد. در نخستین دیدار تیم فوتبال پرسپولیس که برای صعود به تساوی نیاز داشت در خانه الشباب 3 بر یک به برتری رسید تا ضمن یکسره کردن کار صعود، نیم نگاهی نیز به صدرنشینی داشته باشد، اما در دیگر دیدار این گروه که پس از پایان رقابت سرخ‌پوشان آغاز شد، الهلال در عربستان در یک دیدار تماشایی و البته حساس مقابل الغرافه به برتری 2 بر یک رسید تا رویاهای شاگردان دنیزلی برای صدرنشینی نقش بر آب شود.



در این دیدار فرهاد مجیدی، بازیکن ایرانی الغرافه تا دقیقه 53 در ترکیب تیم قطری حضور داشت. به نظر می‌رسید مصدومیتی که در اواخر نیمه اول برای وی رخ داد باعث تعویض مجیدی شده باشد. نکته قابل توجه اینکه در دقیقه 50 شوت بازیکن کره‌ای الهلال پس از برخورد به تیر افقی دروازه از خط گذشت که این گل مسلم با جایگیری غلط کمک داور محسوب نشد.



در نهایت از این گروه الهلال به عنوان تیم اول باید از تیم دوم گروه دوم که امروز از بین یکی از دو تیم بن‌ یاس و پاختاکور مشخص می‌شود، دیدار کند و پرسپولیس به عنوان تیم دوم هفته آینده در عربستان به مصاف الاتحاد، صدرنشین گروه دوم می‌رود.



*جدول رده‌بندی گروه چهارم:



1-الهلال عربستان 12 امتیاز



2-پرسپولیس 11 امتیاز



3-الغرافه قطر 6 امتیاز



4-الشباب امارات 2 امتیاز



**گروه هفتم



سئونگنام کره و ناگویا ژاپن صعود کردند/ نماینده استرالیا حذف شد



در آخرین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در گروه هفتم ناگویا گرامپوس ژاپن سه بر صفر سنترال مارینرز استرالیا را شکست داد. در دیگر دیدار این گروه تیان‌جین تدا چین سه بر صفر برابر سئونگنام ایلهوا کره جنوبی شکست خورد.



از این گروه سئونگنام ایلهوا کره به عنوان تیم اول و ناگویا گرامپوس ژاپن به عنوان تیم دوم صعود کردند و نماینده استرالیا حذف شد.



*جدول رده‌بندی گروه هفتم:



1- سئونگ‌نام ایلهوا 10 امتیاز، تفاضل 8+



2- ناگویا گرامپوس 10 امتیاز، تفاضل 6+



3- سنترال کوئست 6 امتیاز



4- تیانجین تدا 3 امتیاز



**گروه هشتم:



نمایندگان چین و ژاپن صعود کردند و چونبوک کره جنوبی حذف شد



در گروه هشتم رقابت‌ها، کاشیوا ریسول ژاپن دو بر صفر چونبورک موتورز را شکست داد. در دیگر دیدار این گروه بوریان یونایتد تایلند 2 بر یک برابر گوانگژو از چین شکست خورد.



از این گروه تیم گوانگژو چین به عنوان صدر نشین و تیم کاشیوا ریسول ژاپن به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کردند. حذف تیم چونبوک که زمانی قهرمان آسیا بود از نکات قابل توجه است.



*جدول رده‌بندی گروه هشتم:



1-گوانگژو 10 امتیاز



2-کاشیوا ریسول 10 امتیاز



3-چونبوک موتورز 9 امتیاز



4-بوریرام یونایتد 6 امتیاز

۱۳۹۱/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...