نسخه چاپی

جلسه ویژه احمدی نژاد برای مشكل مسكن

عکس خبري -جلسه ويژه احمدي نژاد براي مشكل مسكن

خسروی با بیان این‌كه به اعتقاد رییس جمهوری با اجرای طرح مسكن ویژه قیمت مسكن كاهش می‌یابد، گفت: این مسكن‌ها باید ساخته شود و در آن نیز به‌طور قطع از تجربه‌ی انبوه‌سازان استفاده خواهد شد.

رييس اتحاديه كشوري مشاوران املاك، از برگزاري نشست خصوصي خود با رييس جمهوري خبر داد و گفت: طي اين نشست رييس جمهوري از حل مشكل مسكن در كشور تا پايان سال 91 اظهار اميدواري كرد.

مصطفي قلي‌خسروي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: در طول جلسه‌اي كه با رييس جمهوري داشتم، اخباري از وضعيت مسكن و بازار آن در اختيار ايشان قرار دادم.

وي افزود: رييس جمهوري نيز دستوراتي را درباره‌ي مسكن مهر و طرح ويژه مسكن و همچنين لزوم به‌كارگيري انبوه‌سازان در اين طرح‌ها ارائه كرد.

خسروي با بيان اين‌كه به اعتقاد رييس جمهوري با اجراي طرح مسكن ويژه قيمت مسكن كاهش مي‌يابد، گفت: اين مسكن‌ها بايد ساخته شود و در آن نيز به‌طور قطع از تجربه‌ي انبوه‌سازان استفاده خواهد شد.

وي از تاكيد رييس‌جمهوري مبني بر جدي گرفتن بافت‌هاي فرسوده خبر داد و گفت: نظر رييس جمهوري اين است كه مسكن مهر را فعال‌تر و موضوع بازسازي بافت‌هاي فرسوده را جدي‌تر بگيريم.

رييس اتحاديه كشوري مشاوران املاك از آغاز ساخت 750 واحد مسكن طرح ويژه از خرداد‌ ماه خبر داد و بيان كرد: اجراي اين طرح در قيمت مسكن بسيار تاثير‌گزار ‌است، همانطور كه با شروع اجراي طرح مسكن مهر تا حدودي شاهد كاهش قيمت مسكن شديم.

۱۳۹۱/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...