نسخه چاپی

اعتراف‌به‌ آماربالای‌خودكشی‌در‌ اسراییل

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعتراف كرد كه از سال 2011 تا 2014 میلادی 409 نفر یعنی به طور متوسط سالانه 120 مورد خودكشی كردند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که از سال 2011 تا 2014 میلادی 409 نفر یعنی به طور متوسط سالانه 120 مورد خودکشی کردند و این علاوه بر بیش از 6 هزار مورد تلاش نافرجام برای خودکشی است.

به گزارش العالم،روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" به نقل از وزارت بهداشت رژیم اسرائیل افزود: اغلب موارد خودکشی یا از راه خفگی و یا دارزدن بوده است و 13 درصد با سلاح گرم و 11 درصد از طریق پرتاب خود از ساختمان‌های مرتفع و 9درصد با استفاده از سم بوده است.

در سال2011 میلادی،91 شهرک نشین صهیونیست از یهودیان کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق که به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند و نیز 16 نفر از یهودیان اتیوپی، دست به خودکشی زدند.

برخی گزارش ها حاکی است که این پدیده به افسران و نیروهای ارتش رژیم اسرائیل نیز کشیده شده و میزان خودکشی در میان این نیروها 4 درصد افزایش یافته است؛ به طوری که بیش از 11 نظامی صهیونیست سال گذشته خودکشی کردند و این امر محافل امنیتی در رژیم اشغالگر را نگران کرد.

در این گزارش‌ها آمده است: موارد خودکشی در اغلب اوقات ناشی از اوضاع معیشتی سختی است که این نظامیان به سبب کاهش دستمزدها از آن رنج می بردند.

۱۳۹۳/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...